Går det ann, eller er det for slemt?

Råsa Muffin!

Gift med forumet
Nå er altså leiligheten jeg bor i ute på finn! Er det slemt å advare mot leiligheten? Eller mot huseier'n?
Ettersom vi vet at tidligere leietakere har hatt det samme tullet som vi har hatt?

[:-]

Det skulle vært mulig i alle fall - hvordan har du tenkt å gjøre det da? Skulle vært svartelister på nettet hvor man kunne advare mot useriøse utleiere. 

Ja, det skulle det i hvertfall vært [>:]
Nei, det var det da! Lagt ut link på forskjellige nettsteder da, som man selv er bruker osv. Men det kan liksom bli litt dumt samtidig? [:-]

Hvis de som er på visning spør deg som referanse så har du all mulighet for å gi tilbakemelding av negativ karakter! MEN hvordan gjøre det??? Kan du tilfeldigvis møte opp når det er visning?

Det vet jeg ikke! Han har vel ikke felles visninger kan jeg tenke meg! Og den hadde stått om i flere mnd'er da vi skulle flytte inn her.. Kanskje det går ann å høre med kommunen om de har noen form for slike svarte lister? [:)]

jeg ville advart om jeg hadde hatt muligheten.. men jeg aner ikke hvordan det skal gjøres da.. [:)] send noen du kjenner på visning kanskje om du får vite om visningerne?[8D]

Jeg kom plutselig til å tenke på noe i sted... hva med å kontakte lokalavisa di. Fortell historien, og si at kanskje det kunne vært en ide å skrive litt om leie av leiligheter for eksempel? Jeg vet ikke om leietakere har anledning til å ringe politiet og sjekke om det har kommet anmeldelser på utleiere for eksempel? Bare en tanke - ikke særlig gjennomtenkt heller, mest en ide jeg kaster ut i lufta. 

Haha! Lenemor, det var jo egentlig utrolig genialt, men da vil jeg være ferdig med dette leieforholdet 100% først, for den mannen er jo virkelig gal i hodet! Men HELT KLART at det kunne vært noe [;)]

ORIGINAL: lenemor

Jeg kom plutselig til å tenke på noe i sted... hva med å kontakte lokalavisa di. Fortell historien, og si at kanskje det kunne vært en ide å skrive litt om leie av leiligheter for eksempel? Jeg vet ikke om leietakere har anledning til å ringe politiet og sjekke om det har kommet anmeldelser på utleiere for eksempel? Bare en tanke - ikke særlig gjennomtenkt heller, mest en ide jeg kaster ut i lufta. 

lenemor har svar på det meste.. nok en gang helt utrolig genialt da... det ville jeg gjort altså om jeg var deg råsa...[:D]

om dere vinkler det slik at dere har fått politiets hjelp til å komme ut av leieforholdet, hans trakassering av dere (barnevern, "inspeksjoner" i leiligheten, brev med påstander etc.), og at dere i ettertid hører at han har oppført seg slik mot andre kan jo gjøre det interessant for avisen. Og særlig når man i tillegg ser at han står fritt til å fortsette - nå kan han lure andre intetanende mennesker inn i leiligheten

ORIGINAL: lenemor

om dere vinkler det slik at dere har fått politiets hjelp til å komme ut av leieforholdet, hans trakassering av dere (barnevern, "inspeksjoner" i leiligheten, brev med påstander etc.), og at dere i ettertid hører at han har oppført seg slik mot andre kan jo gjøre det interessant for avisen. Og særlig når man i tillegg ser at han står fritt til å fortsette - nå kan han lure andre intetanende mennesker inn i leiligheten

Det er nettopp det han kan vettu! Og det er jo helt sikkert det som kommer til å skje, og det unner jeg ingen!
Men det er utrolig smart av deg .. Men jeg gjør ikke det før jeg ferdig med han, før jeg er ute av leiligheten i hvertfall! Men det var en sinnsykt smart ide [;)] Og vurderer sterkt å bruke den [;)]

Back
Topp