LiljeBlomst
Forelsket i forumet
nå eller er det bare vannaktig utflod??
prøvd å google litt, men ble ikke klok:) hva tror dere?
prøvd å google litt, men ble ikke klok:) hva tror dere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Litt usikker.. Men jeg har selv hatt litt tynn utflod, men ikke helt som vann.....-kommersnart- skrev:
Hmmmm... Har hørt om tilfeller sent i svangerskapet men vet ikke helt hvordan det er. Men det er lurt å sjekke det opp vertfall, hvis du er usikker....
Kanskje du kan ringe fødetelefonen? det gjorde jeg sist gang jeg gikk gravid og trodde jeg lakk fostervann - fikk beskjed om å ta på et bind å komme inn på sjekk.
Eller legen...
Kom ikke mye, pittelitt noen ganger i løpet av dagen. Jeg tok på bind (som de sa fra føden) og fikk komme inn samme dag. Var vel noe å 30 uker tror jeg. Så tok de sånn belte rundt magen og sjekka etter sammentrekkninger og sånt (tror jeg), og sjekka babyen. Fant ingen tegn til at jeg lakk og fikk heller ikke noe svar på hva det kunne være...-kommersnart- skrev:
MEN viss du leser på nettet finner du sikkert flere beskrivelser av hvordan fostervann lukter.. Det skal vist ha en veldig spesiell lukt..
LiljeBlomst skrev:
Kom ikke mye, pittelitt noen ganger i løpet av dagen. Jeg tok på bind (som de sa fra føden) og fikk komme inn samme dag. Var vel noe å 30 uker tror jeg. Så tok de sånn belte rundt magen og sjekka etter sammentrekkninger og sånt (tror jeg), og sjekka babyen. Fant ingen tegn til at jeg lakk og fikk heller ikke noe svar på hva det kunne være...-kommersnart- skrev:
MEN viss du leser på nettet finner du sikkert flere beskrivelser av hvordan fostervann lukter.. Det skal vist ha en veldig spesiell lukt..
okei tusen takk for svarda skal jeg lese litt til. Er helt sikekrt bare utflod, men man blir jo litt hysterisk :)
Det skal lukte søtt. Og være litt svak rosafarget.spirenr2 skrev:
Du kan ta en av boxerne til samboeren din, og om det legger seg som et lite belegg i den, så er det mulig fostervann. Har følt selv at jeg har lekket litt, ringte KK, men de sa de ikke kunne gjøre så mye da siden jeg var så tidlig på vei. Da 9 uker.