går det ann å ha

søvnlø

Betatt av forumet
Rier uten murring i ryggen??? Har vert våken siden kl 0115 i natt kraftige kynnere/ svake rier? Har strammetgodt, og har hatt krampe aktige/STERKE mens smerter mens de har holdt på. Varer i ca 1 min +- og kommer nokså gjevnlig.. har vert opp flere ganger på do og tømt meg, og tenkte i første omgang at jeg hadde fått diare ;p er et stykke til sykehuset, så orker ikke en bomtur dit liksom. Hva trur dere??? Kanskje verdt å nevne at han ligger i fotleie??? Vet ikle om drt skal kjennea anderledes ut jeg da men, dette svangerskapey har ikke vert lik noen av de 4 andre.... mens jeg skrev dette, hadde jeg 2 episoder....

Ja, kommer takene enda? Og øker de i styrke? Er det rier blir de vondere etterhvert. Du kan jo ringe opp å høre med føden:)

Venter nr 3 4. August:)

De kommer enda ja, men synes ikke de har økt spessielt i styrke. Og jeg renner fortsatt på do :-( synes jeg kjenner det litt i ryggen nå, men det er svært svakt. Og usikker på om det kommer av at jeg konstant kjennes ut som at keg konstant må på do eller ikke.. forvirrende dette ;p ringer til føden om en par timer tenker jeg om det ikke skulle gå over..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hvor lenge fra du førsr kjennte det til det tok seg kraftig opp?

Hvor lenge fra du førsr kjennte det til det tok seg kraftig opp?

For å si det slik. Jeg trodde ikke at det var rier. Skulle gå å legge meg, men mannen sa at jeg fikk ringe føden. De tok seg opp når jeg hadde 7 cm på sykehuset. Men var aldri veldig vonde

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*

Du kan godt ha rier uten at det er vondt i korsryggen. Det er forskjell på oss, så smertene vil være forskjellig også :) Jeg hadde ringt dit, og heller tatt meg en bomtur. Tømmingen du driver med er et tegn jeg kjenner igjen i alle fall.

Nydelige lillesøster kom 31.07 :D Termin var 05.08.

Trur faktisk jeg skal ta råde deres, da de kommer mye tettere nå, og kjennes litt bedre og ;p

Samme som meg, både tak i magen og tømming på doen :p lykke til!! :D
Har det blitt noe mere til deg da?? Til meg har det dabbet av litt. Å så kommet det av og til igjen... blir gal jeg.. kan det ikke bare bli vondt så jeg vet hva som foregår da??? ;p

Har det blitt noe mere til deg da?? Til meg har det dabbet av litt. Å så kommet det av og til igjen... blir gal jeg.. kan det ikke bare bli vondt så jeg vet hva som foregår da??? ;p

Huff!! Ikke noe godt å gå slik!! Håper det tar seg opp i intensitet hos deg!

Litt i ny og ne bare. Men kjenner det litt i ryggen nå når de kommer. Men har en følelse av at det er modning bare... ;p

Kjedelig at det dabbet av, satser på at det tar seg opp igjen :)
Mine rier satt kun i magen, kjente det slett ikke i ryggen med noen av de to jeg har.

Jeg har tak som går noen ganger kun i magen, mens andre ganger både i mage og korsrygg. Her er det bare kynnere/masrier på gang da..begynte tidlig med modning denne gang. Kan ha noe med at det er tredjemann. Du venter jo nr fire, så det er ikke uvanlig å kjenne på mer modning i forkant av fødsel enn med tidligere fødsler.

Ser nå at det er jo nr fem du venter!! uansitt er det jo tegn på modning, får håpe fødsel går unna fort når en skal plages med så mye vondter i forkant!!

Jeg har bare hatt takene i magen, begge gangene. Kom i ryggen først ved 8-9cm denne gangen.
Denne gangen kjente jeg det som svak mensenmurring kl 14 på dagen, kl 19 va de litt sterkere å var inne hos jm. Dabbet litt av men tok seg opp igjen nærmere kl 24.
De var regelmessige fra starten av, sett bort fra mellom 20-23.30.
Hvordan går det med deg nå?

* Lillesøster kom 26.juli, termin var 19.08 *
* Sladrer med Lillemirakel *

Ja, babyen kom etter desse symptomene... Kjedelig da, men ingen fødsler er vel like :S håper det skjer noe snart da!

Jeg får bare tenke positivt :-) kroppen jobber. Og det er jo bra :-) hehehe :-)

Back
Topp