Går det ann å bli "hekta"?

Gjør det sikkert, er jo de som stiller opp som surrogatmor fordi de liker å gå gravide så.. 

Om man først har bestemt seg for å lage en til blir man besatt av baby ting og det å bli gravid[:D]

ORIGINAL: Rebecca85

Om man først har bestemt seg for å lage en til blir man besatt av baby ting og det å bli gravid[:D]

Hehehh signerer den[:D]

ORIGINAL: [K]

ORIGINAL: Rebecca85

Hehehh signerer den[:D]

Er nok skyldig i den jeg også.....

ikke for min del....

men det er jo mange som trives så innmari som gravide at de bare lengter etter å gjøre det igjen. og man bør vel like det ekstra godt hvis man velger være surrogat etc og ja...

ORIGINAL: Tinkers :P

når man henger her inne så blir man vist det[8D] (for min del hvertfall[:D])

ORIGINAL: chuki

var det ikke en dokumentar som gikk på tv for en stund tilbake siden om et ektepar som hadde en haug med unger? Mener dama ikke hadde planer om å slutte å gå gravid, og føde barn, før det ble fysisk umulig.
Så tror nok det er mulig å bli avhengig av det på et vis.

jo så den. hu va jo noe spesiell!

ORIGINAL: solsikke76=0)

En på jobben har 17 søsken Tror a mor der i huset fikk litt dilla [:D]. Ingen tvillinger [:D]

18 barn?? [&:] Over hvor mange år??

ja faktisk, jeg er det! [:)] kunne gått gravid en gang i året om jeg hadde kunnet! syns det er helt fantastisk. Har hatt 2 tunge svangerskap men likevel er jeg hekte å tenker mye på graviditet å fødsler. Er nok derfor jeg vil bli jordmor[;)]

Back
Topp