Går det an?!!

Han mener alt er greit og at jeg bare skal følge med at det er normalt med liv og det ikke dukker opp noe annet. Hmm.. Jeg henter i barnehagen, venter på at mannen kommer hjem fra jobb også ringer jeg nok til føden da muligens..
Skader ikke å få en "second opinion" - de vet jo hvertfall hva de snakker om de på føden. Sjansene er jo gode for at det går helt fint, men greit å slippe å engste seg :)

Mannen ringte: hvor lenge blir du der da? Hvis du må være til i morgen er jo det helt krise..

Mannfolk!!! Jeg vet jo ikke noe mer enn at jeg ikke skulle falt ned den trappa! Hvor lenge jeg må være der kommer jo helt an på hva de finner ut av når jeg kommer inn..

Godt du sjekket med fagfolk :)

Jeg klarte å ramle ned en steintrapp i dag Den var bare 3-4 trinn lang og jeg klarte å vri meg på siden før jeg landa. Men klikker på at jeg klarte å ikke se at det var en trapp der. Nå blir det legetime kl 2 for å sjekke meg og babyen. Tror alt er fint, men greit å sjekke da.

Jeg falt også ned noen trappetrinn noen uker siden men landet ikke på magen, så bare fulgte med at bevegelsene ikke avtok. Leste på nett at så lenge man ikke lander på magen går det som regel greit :)

Men var i bilulykke et par uker før, da endte jeg til sjekk på sykehuset :)
Litt godt med bekreftelse på at alt er fint :)

Ja, legen har ikke mulighet til å sjekke morkaken.
Så det har blitt føden for ultralyd og ctg med sparketest og obsposten for overnatting da det ikke nødvendigvis oppstår umiddelbart.
Samme som skjedde med meg i forrige svangerskap. Jeg måtte ligge inne i to døgn med tanke på at morkaka kan løsne eller svikte. Så greit å få oppfølging i tilfelle :)

Back
Topp