Går det an å komme lengre ned???

Sarah78

Elsker forumet
Ja da var nok en runde overstått....og jeg tapte igjen som vanlig!!!!!!!!!!
jeg føler at det er så håpløst nå....at jeg ...uff ja....
Alle....absolutt alle rundt meg.....får det til....åhhhhhhhhhhhh....jeg syns livet er så urettferdig nå.....Har prøvd i et år nå....
Når kommer min tur ?? Om jeg idet hele tatt får noe....
Æsj idag skulle jeg gjerne bare gravd meg ned.....[:@]

Huff og huff!

Høres ikke bra ut. Skjønner at du er frustrert...man vil jo så gjerne at det skal klaffe med en gang, og et år er jo ganske lenge.

Men ikke gi opp. Dere får det helt sikkert til om ikke lenge!

Skal sende deg alle gode tanker framover...håper det klaffer i den neste perioden. Det hadde vært en herlig gave for året 2006!

Lykke til!

Trøsteklem,
M

Skjønner godt at det er frustrerende, og det er vel lite jeg kan si for å trøste. Ønsker dere bare lykke til i det nye året - kanskje det er deres år??

Uff!!! Jeg kjenner så godt følelsen!!! Det er ikke noe okey i det hele tatt!!! Syns masse synd på deg!!!

Håper at det kan klaffe neste mnd...

Etter det hadde gått over 1 år med oss tok vi kontakt med legen, råder deg til å gjøre det samme altså... Vi har nå hatt utredning i 6 mnd.. Det tar desverre tid det å...

Lykke til!!!

Skjønner deg godt. Har slitt selv, men etter 2 års prøving er jeg endelig gravid igjen.. Ikke gi opp.. :)

Vi prøvde i to år før det endelig klaffet, så ikke gi opp! Jeg vil også råde deg til å søke utredning, snakk med fastlegen så henviser han/hun deg videre til spesialist.

Vi søkte om prøverørsbehandling etter halvannet års prøving, men når alt kom til alt, følte jeg at jeg ikke ville utsette kroppen og psyken for den harde hormonbehandlingen. Så vi avbestilte forsøket. Dermed var det bare en mulighet igjen, å gifte seg slik at vi kunne adoptere. Men så snart ringen var kommet på fingeren og bryllupsforberedelsene var i gang, dukket det jammen opp en spire i magen min! Så nå utsetter vi bryllupet et år.

Håper denne lille historien har gitt deg en liten oppmuntring, poenget er at det skjer når du minst venter det. Og det klaffer jo som regel for alle til slutt. Lykke til!

Back
Topp