Går dere på ski?

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Er dere glad i å gå på ski?
Langrenn eller slalom evt?

VI har blitt mer glad i bortover ski nå som vi har en gutt som lærer å gå selv på ski. Og det at vi har tilgang på hytte på fjellet som er superkoselig på vinteren og uten vintervei.
Vi bor veldig flott til med skiløpyer på et jorde, rett utenfor døren omtrent.
Gleder meg til mildere vær, så skal jeg jammen meg gå noen runder på kvelden!

nei, eller jo, ski med motor ;) som heter polaris og koster GANSKE mye mer enn vanlige ski ;) hehe

nei, eller jo, ski med motor ;) som heter polaris og koster GANSKE mye mer enn vanlige ski ;) hehe

hehe, ikke helt det samme nei :p
Du får komme og skysse 4-åringen vår opp bakkene på vei til hytta :o Jeg gruer meg litt til å lokke og lure han opp!

Nei, gjør ikke det. Men liker godt og gå på langrennski;):D lenge siden nå da:p

Jeg ble tvunget så mye med på ski i barndommen at jeg ikke liker det mer. Mannen synes det er gøy da, så er mrd noen ganger:)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Hehehe :D
Jeg er absolutt ingen racer selv, men synes det er koselig og god trim :D

Ja, jeg er ikke noe flink selv, bare herlig og få brukt kroppen og koselig m langrenn så man får sett så mye fin natur:rolleyes:

nei...særdeles lite glad i det! Kan gå rett bortover, men HATER når det kommer nedoverbakker! Og det er få plasser man slipper å renne noe, så da unngår jeg det så godt jeg kan :p

nei...særdeles lite glad i det! Kan gå rett bortover, men HATER når det kommer nedoverbakker! Og det er få plasser man slipper å renne noe, så da unngår jeg det så godt jeg kan :p

Hehe Synes det er moro med bakker jeg da :D

jeg er så pysete, så blir bare livredd :p

Bakker liker jeg ikke heller, fysjameg. Nei, langrenn der den er noenlunde flatt, takk;):p

Jeg liker godt å gå på langrenn. Godt mye på ski hele livet og har hytte på fjellet. Gleder meg til ungene kan begynne å stå på ski :) jeg kjøpte ski til gubben til bursdagen og, men han er ikke så veldig fan :p

Nedover liker jeg å stå på brett :D

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Har kjempelyst å gå på ski.. men har ikke ski! I såfall blir det langrenn. Er ikke så begeistret for nedoverbakker at det gjør noe, så slalom er liksom ikke helt min greie tror jeg.

Back
Topp