Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser nå ikke ut som du har få venner akkurat med alle disse avtalene hver dag fremover..Jeg har så få venner at jeg deltar på alt jeg blir invitert på.
Så de neste ukene blir sånn her;
fredag: Møte et par kompiser
lørdag: babyshower for venninne
søndag: feire egen bursdag med familien
tirsdag: middag med klassekamerater
torsdag: lunsj med barndomsvenninne
fredag: middag med et par venninner
lørdag: feire bursdagen sammen med mannen
søndag: Morsdag
Og mandagen etter skal jeg på sykehuset på siste vekstestimering, og på dagene innimellom alle avtalene skal jeg til lege/jordmor/frisør/akupunktur/fysio
Ser nå ikke ut som du har få venner akkurat med alle disse avtalene hver dag fremover..Idag fikk jeg freshet meg opp litt hos frisør med både hårklipp og farge, samt fiksing og farging av bryn! ☺ Og avsluttet dagen med middag på restaurant sammen med samboeren! ☺❤
Hehe..Er de samme folka jeg møter hver gangdenne helga er det de samme folka som feirer bursdag og skal i baby shower, for eksempel
![]()
Er litt sånn at jeg egentlig ikke orker. Men tenker litt at jeg må komme meg ut litt også, siden det snart er slik at jeg kommer til å bli sittende hjemme med barn. Iallefall på kveld..
Men kjenner jeg er drittlei av at det forventes at jeg skal komme hele tiden. Alle vet jo adressen hit også..