Går dere mye på besøk

Du ser ikke meg før ungen er ute nå:P For et ork å møte folk å snakke om at jeg er gravid og hvor fantastisk det er. Finnes ikke noe kjedeligere tema!:P
Møtte ei venninne i byen i dag og er utslitt!

Prøver å komme meg ut en gang om dagen. Om det så er å dra på butikken. Hvis jeg ikke får litt luft bruker jeg lang tid på å sovne om natten :)

Er en smule rassløs av meg, så farter nok mer enn hva jeg egentlig orker... I dag hadde jeg sofa dag og det ente opp med å støvsuge,vaske gulv og tørke støv.. Ble så svett at jeg måtte dusje etterpå:hilarious: og hadde mest lyst å sove etterpå :p

Nei, jeg er folkesky :p orker ingen andre enn de jeg treffer i stallen, de maser ikke :p de behandler meg som et hvilket som helst menneske, og det er så deilig å bare være meg en stund ❤️❤️❤️

Sent from my iPhone using BV Forum

Går ikke mye på besøk, men nå som jeg endelig har permisjon har jeg hatt et par avtaler daglig første uka i alle fall. En blanding av fornøyelse og praktiske gjøremål (frisør, fotpleie, trilletur og lunsj med venninner i perm, svangerskapskontroll, gravidfoto, litt handling osv). Drøyer gjerne fødsel til rundt omkring termin om to uker, har jo så mye jeg gjerne skulle fått tid til før lillebror kommer. Inkl. et par dager heeeelt fri for planer utover hente/bringe i bhg, med sofa og TV!!! Drømme :)

Jeg er litt rastløs... så prøver å finne på ting og få tiden til å gå, men merker at jeg blir litt fortere trøtt og sliten nå enn tidligere! :)

Jeg har så få venner at jeg deltar på alt jeg blir invitert på.

Så de neste ukene blir sånn her;
fredag: Møte et par kompiser
lørdag: babyshower for venninne
søndag: feire egen bursdag med familien
tirsdag: middag med klassekamerater
torsdag: lunsj med barndomsvenninne
fredag: middag med et par venninner
lørdag: feire bursdagen sammen med mannen
søndag: Morsdag

Og mandagen etter skal jeg på sykehuset på siste vekstestimering, og på dagene innimellom alle avtalene skal jeg til lege/jordmor/frisør/akupunktur/fysio
Ser nå ikke ut som du har få venner akkurat med alle disse avtalene hver dag fremover.. ;) Idag fikk jeg freshet meg opp litt hos frisør med både hårklipp og farge, samt fiksing og farging av bryn! ☺ Og avsluttet dagen med middag på restaurant sammen med samboeren! ☺❤

Ser nå ikke ut som du har få venner akkurat med alle disse avtalene hver dag fremover.. ;) Idag fikk jeg freshet meg opp litt hos frisør med både hårklipp og farge, samt fiksing og farging av bryn! ☺ Og avsluttet dagen med middag på restaurant sammen med samboeren! ☺❤

Er de samme folka jeg møter hver gang :P denne helga er det de samme folka som feirer bursdag og skal i baby shower, for eksempel ;)

Får folk stort sett til å komme til meg for da er det på mine premisser og jeg kan bare si fra når jeg er sliten - orker mindre og mindre. Litt alright å møte noen ute og, bare så jeg ikke har følt meg helt avskjermet. Men merker jeg er lei av å snakke om graviditeten og ventetiden jeg og :-P liker meg best i bobla mi hjemme for tiden med å rydde i bilder, strikke, planlegge innredning i nyhuset og bare kose meg. Jeg er egentlig supersosial og alle har sagt jeg kom til å kjede meg hjemme uten jobben og sosiale treff - men NEI :P det er bare SÅ deilig for engangsskyld... Litt utolmodig på å få henne ut nå, men samtidig nyter jeg virkelig litt alenetid! :)

Er litt sånn at jeg egentlig ikke orker. Men tenker litt at jeg må komme meg ut litt også, siden det snart er slik at jeg kommer til å bli sittende hjemme med barn. Iallefall på kveld..
Men kjenner jeg er drittlei av at det forventes at jeg skal komme hele tiden. Alle vet jo adressen hit også..

Er litt sånn at jeg egentlig ikke orker. Men tenker litt at jeg må komme meg ut litt også, siden det snart er slik at jeg kommer til å bli sittende hjemme med barn. Iallefall på kveld..
Men kjenner jeg er drittlei av at det forventes at jeg skal komme hele tiden. Alle vet jo adressen hit også..

Ja er ikke det litt spesielt ? Samme med mine. De vet adressen min liksom. Og så driver de å ringer meg tidlig om morgenen for å spørre om ting. Hallo. Jeg sover kanskje litt pga nettene ikke er veldig gode ! Men men . De bryr seg iallefall :-)

Har lenge hatt lyst å dra til mamma en helg, men har rett å slett ikke turt i tilfelle fødselen starter. 2 timer kjøretur til sykehuset.
Men ellers drar jeg til søsteren min på besøk når jeg gidder. Bortsett fra det så vet de andre vennene å familien adressen min, og de har tlf nr å ringe.

Med en på 15 måneder og en på 7 år med tusen ettermiddagsaktiviteter blir det lite sosialt. Har jobbet mye fram til permisjonsstart, så det sosiale og trening har virkelig vært nedprioritert(ikke-eksistert). Jeg må tenkte på meg selv og min familie, så sier nesten nei til alt.

Men i utgangspunktet er eg veldig glad i å være sosial, så regner med eg er kjapt tilbake når litlo godtar far mer/eller tar henne med meg:)

Er mest hjemme. :) Har fått besøk av en bestevenninne flere ganger i permisjonen og synes det er koselig, men orker ikke å dra hit og dit med mindre jeg må. :)

Back
Topp