Går dere mye på besøk

FrokenM

Forumet er livet
Februarlykke 2016
Til venninner / kamerater/ familie ogsånn nå ?

Kjenner jeg er blitt litt med tilbaketrukken .. Føler lissom ikke for å "underholde noen " nå. Også irriterer det meg litt at folk forventer at man skal være med på alt mulig. :p Ja i dag er jeg negativ :p

Nei. Er så lei av å få høre "ingen baby ennå?" Eller "nå kommer hu snart vel?" Blir så forbanna og lei meg og utolmodig... Hallo, dere ser vel at jeg ikke har noe baby vel?

Så jeg holder meg hjemme :p

Sjeldent.. HVIS jeg har en god dag å evt skal den veien, så kanskje jeg stopper innom. Ellers så holder jeg meg hjemme i skogen :p

Jeg er rett og slett ikke interessert i å verken henge på byen eller renne ned dørene hos venner for tiden. Ligger med halvregelmessige kynnere som aldri tar seg opp, og er livredd for at vannet skal gå, haha noen ting må jeg, som butikkturer osv, men ellers er jeg mest hjemme. Blir smågal av det, men likevel...

Har mer enn nok med å innom butikken for å handle for tiden :p I helgen skal vi ha familieselskap for vesla, så da får jeg nok dosen min fram til barselbesøk tenker jeg.

Nei. Er så lei av å få høre "ingen baby ennå?" Eller "nå kommer hu snart vel?" Blir så forbanna og lei meg og utolmodig... Hallo, dere ser vel at jeg ikke har noe baby vel?

Som jeg skulle skrevet det selv ;)

Ja det er jeg også. :p Hver gang jeg ringer noen så er det første de spørr om også.

Jeg har så få venner at jeg deltar på alt jeg blir invitert på.

Så de neste ukene blir sånn her;
fredag: Møte et par kompiser
lørdag: babyshower for venninne
søndag: feire egen bursdag med familien
tirsdag: middag med klassekamerater
torsdag: lunsj med barndomsvenninne
fredag: middag med et par venninner
lørdag: feire bursdagen sammen med mannen
søndag: Morsdag

Og mandagen etter skal jeg på sykehuset på siste vekstestimering, og på dagene innimellom alle avtalene skal jeg til lege/jordmor/frisør/akupunktur/fysio

Jeg har så få venner at jeg deltar på alt jeg blir invitert på.

Så de neste ukene blir sånn her;
fredag: Møte et par kompiser
lørdag: babyshower for venninne
søndag: feire egen bursdag med familien
tirsdag: middag med klassekamerater
torsdag: lunsj med barndomsvenninne
fredag: middag med et par venninner
lørdag: feire bursdagen sammen med mannen
søndag: Morsdag

Og mandagen etter skal jeg på sykehuset på siste vekstestimering, og på dagene innimellom alle avtalene skal jeg til lege/jordmor/frisør/akupunktur/fysio

Så flink du er som følger opp og går på så mange ting ! :-) Må være litt godt også så blir ikke ventetiden så lang :-)

Ja det er jeg også. :p Hver gang jeg ringer noen så er det første de spørr om også.

Svigermor ringer hele tiden her, har babyen kommet?

Ehhh... Vi sier ifra, er ikke slik at vi holder henne hemmelig første uka :p

Værste er når folk kommer bort på butikken og faktisk ser magen min og sier "har det blitt noe baby?"

Er det mulig :p

Har vært litt mere ute de siste to ukene. Blir sånn ca. annenhver dag jeg drar et sted. Også alene.
Men ja, det er ikke alle jeg har lyst til å besøke for tida ;)

Sjeldent. Vi flyttet hit for 1,5år siden og føler vel at de vi kjenner er via andre. Jeg jobber 30min (m/bil) unna og har de fleste kolleger der. Vi har familie her og ellers noen venner, men sånn som situasjonen er jeg heller unnvikende. Orker ikke å dra bort, orker ikke mye besøk her heller. Håpet er jo å møte flere i barselgruppa og bli mer sosial når babyen finner veien ut!!

Haha :D Jeg må gjennom disse frasene to ganger daglig i forbindelse med levering og henting i barnehagen. Jeg begynner å gå tom for svar nå ;) Termin på søndag, håper jeg slipper å troppe opp i barnehagen mandag morgen med babymage :P

Går ellers like mye på besøk som før, dvs. nesten ikke i det hele tatt :D

Jeg har nesten ikke møtt folk på en mnd! Til vanlig er jeg over gjennomsnittet sosial, kan være med famile og venner uken rundt. Men nå gidder jeg ikke å prate i tlf en gang, så har vært så frekk at jeg bare sender de mld og sier jeg blir sosial igjen om noen uker. Hahaha.. Har virkelig gått inn i en egen boble for tiden :p

Jeg har knapy nok sett folk (utenom nærmeste familie og helsepersonell) på 2 mnd... :-P

Orker ikke tanken på å hverken gå eller få besøk... Bare å levere/hente i BHG skaper masse brysomme spørsmål og kommentarer, som "fortsatt ikke kommet noen baby?" Og "Oi, er det så lenge til termin ja"...

Er en del på besøk hos mamma og pappa, så var jeg en tur hos svigers i helga. Ellers holder jeg meg bare inne. Kynnere/rier, hodepine og bekkenløsning så jeg knapt klarer å gå, så det frister ikke akkurat bort på besøk til andre

Back
Topp