Går dere etter babyverden hvor langt dere er på vei?

*BlueStar

Forelsket i forumet
Syns det er så vanskelig for det er så mange forskjellige måter å finne ut hvor langt en er på vei...

Det er forskjellig alt etter hvilken app, men nå har jeg bare BV sin som jeg går etter :)

Går bare etter siste menstruasjon så... :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Går etter hva legen sier jeg :) Selvom det alltid ligger i bakhodet hva jeg selv mener. Jeg mener jo at jeg er en uke kortere på vei enn hva legen sier..

Nå, før jeg har vært til legen, går jeg etter bv :) Etter jeg har vært der kommer jeg til å gå etter hva legen sier... Og etter oul, etter det de sier der :P

Jeg og går etter BV nå,satser på tidligere ul for uregelmessig før gravid.

Jeg fulgte det som BV sa. :) Men etter å ha vært på tidlig UL som satt meg 4 dager tilbake følger jeg det. Litt kjedelig såklart. Men da er jeg på den "sikre" siden? :p Om noen skjønner hva jeg tenker.

Jeg tar utgangspunkt i menstermin, 40 uker, og ikke 40+2 som bv sier. Leger beregner 40. Når jeg har vært på oul, forholder jeg meg til den datoen. Den som styrer uansett, så like greit å akseptere den først som sist...:p

Har testet på massa forskjellige sider å de variere litt men tar de sån sirka :)

Gikk etter babyverden frem til jeg hadde vært hos legen

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg går etter BV sin enn så lenge, den stemmer med "min egen" termin. Så justere jeg heller når jeg har vært på UL.

Bv sin foreløpig .. Hvertfall til etter ordninær ul :)

Foreløpig etter bv sin, men den er foreløpig, hatt litt ustabil syklus. Det er noen dagers slingringsmonn. Etter tidlig ul går jeg etter den fram til ordinær ul. Med forrige gikk jeg noen dager over, så jeg belager meg på det denne gangen og, uansett hva terminen blir.

Går etter legen sin nå. Legen regnet ut at jeg har kommet to dager kortere enn BV sier. Begge regnet ut ifra første dag av siste mens. Hvorfor er det forskjell tro?

Jeg går etter bvappen. Og legen kom frem til samme dato. Terminkalkulatoren her på bv viste samme dato før, men har nå blitt flyttet en dag.

Appen <3

Her inne på dataen på babyverden er jeg 8+5 og på appen 8+3... Å begge steder står termin 1 juni..heilt forvirra..men er jo ikke så nøye men kjekt å vite hvilken dag man bytter uke på ;-)

Foreløbig forholder jeg meg til min egen :) hehe, da jeg vet at EL var kraftig forsinket når det klaffet. Regner meg å bli forflyttet etter legetime, og sikkert forflyttet igjen etter UL :)

Back
Topp