Går de enda?

• Trådstarter Trådstarter MaseMamma09/11
  • Opprettet Opprettet
M

MaseMamma09/11

Guest
Hei jenter!
Lurer på om nurkene deres går enda jeg?
Her er snuppa 13,5 mnd og hu går ikke enda.
Hun kan gå opptil 5 skritt men det skjer svæææææææært sjeldent, hun liker ikke å gå hun!
Syns liksom at alle andre ettåringer går[8|]

Her går vi ikke enda, har gått tre skritt noen få ganger [:)] Men det kommer nok tidsnok skal du se. Alle barn utvikler seg i forskjellig tempo vet du, bare våre som ikke har så veldig hast med å gå enda [;)]

jepp Adrian går.. han går mye og fort[8D] er på grensa til løping[8D]

Bjørnar går noen få skritt hvis man tvinger han[:o] Han er ikke spesielt glad i å gå,tror han er for redd,men nå står han kjempe stødig.Han står og spiser og klapper så regner med at han snart blir trygg nok til å slippe seg helt:)

Her går snuppa ikke, hun gå med tralle, går rundt boret og går mens hun kun holder 1 finger . Men hun er alt får redd til å slippe. Og vis hun skal lytte seg mellom sofa og puff kaster hun seg :P

har gått 2 skritt alene, mellom meg og pappan[:D]

Nei, han går ikke alene, og tror ikke han har noen umiddelbare planer om det heller[:)] Kommer tidsnok[:D]

ja nå løper han rundt

Elias går noen skritt alene , så detter han på rumpa : ) han ekke helt trygg i balansen enda... : ) men går som en racer langs møbler og alt annet : ) [:D] Han går veldig stødig når han holder i en finger ved siden av mg ... Så han er ganske flink :D

Nei, hun har akkurat begynt å reise seg opp[:)]

Sebastian har gått en stund nå.

Går og løper. Det har han igrunn gjort ganske så lenge nå

Noah har akkurat knekt koden, så nå går han stort sett over alt dit han vil. [:)] Er 3-4 dager siden han virkelig begynte å gå, men har gått noen skritt her og der før det.

Maja gikk da hun var 10,5 mndr, så jeg har "venta" lenge på Noah. hehe..

Men det er jo ingen grunn til bekymring før de nærmer seg 18-20 måneder uten å vise tegn til å ville gå. [;)]

Går kun dersom vi holder henne i hendene eller hun dytter noe foran seg.

Går noen få skritt alene (rekorden er 7[;)]), men er veldig pysete[8D]

Men hun slipper seg mer og mer, så er nok ikke lenge før nå[;)]

ORIGINAL: Pijah

Noah har akkurat knekt koden, så nå går han stort sett over alt dit han vil. [:)] Er 3-4 dager siden han virkelig begynte å gå, men har gått noen skritt her og der før det.

Maja gikk da hun var 10,5 mndr, så jeg har "venta" lenge på Noah. hehe..

Men det er jo ingen grunn til bekymring før de nærmer seg 18-20 måneder uten å vise tegn til å ville gå. [;)]

Hihihihihi Karoline og Noah er så like i utviklingen at det er skummelt *fnis*

Back
Topp