går barna?

mommy_to_be

Gift med forumet
Amalie holder seg godt fast i handa mi eller beinet mitt når hun går... hun står ikke alene heller... hun bare tror ikke hun kan! av og til lurer jeg henne, og later som jeg holder henne, da står hun fint! så setter hun seg når hun fatter at jeg ikke er i henne ;)
 
Sånn er Matheus også. Ser ut som det vil ta lang tid før han går alene, siden han ikke tørr å stå alene. Men han går kjempe fint med støtte.
 
Vilde har gått sida ho var 9 1/2 mnd emoticon
 
leahsmam skrev:
Vilde har gått sida ho var 9 1/2 mnd emoticon


Thiril og :-D så her e da full fart heile dagen :-P
 
Linnea går ikke alene. Ikke står hun alene heller, men hun går rundt bordet og langs vegger. Går når vi holder henne også, men det er veldig ustødig gange. Er ikke alltid hun flytter bena annenhver gang. Hender hun tar 2 skritt med samme benet og da går det jo ikke så bra. Storebror gikk ikke før han var 18 mnd.
 
Begynte å gå rett før hun var 11mnd
 
Live begynte å gå 2 uker før hun fylte 1 år...
 
Oliver går ikke i det hele tatt han...ikke med hjelp  heller. Har en skjev fot og lurer på om det er grunnen.... Skal begynne med fysioterapi om en uke :) Håper det blir som det skal etterhvert da :)
 
Ja hun går. :)
 
Andreas går ikke aleine men går rundt bordene og etter gåtralla. Klarer å stå litt selv så håper han glemmer seg og går avgårde snart.. hehe..
 
Ane knakk koden i dag så i ettermiddag har hun gått og gått og gått 
 
Han begynte å gå uka før han var et år, så det går virkelig unna i heimen og ute nå ja...
 
Ja, Kristin går nå ja
 
Her er det ikke det å gå som er det store, det er nemlig løping! Føler ikke jeg gjør annet enn å løpe etter henne dagen lang! Hedvig begynte å gå når hun var 10 måneder.
 
Nå går han ja :)
 
Nå kan Neo gå også. Men foretrekker å krabbe enda da. Men er nok ikke mange dagene før han går overalt:)
 
Even begynte å gå for 2 uker siden, da han var 1 år og 1 måned :)
Han går storsett, men hender han krabber også :)
 
yes.. springer helst :P
 
Back
Topp