Går barna på aktiviteter etter skole/bhg?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Sølvi
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Sølvi

Guest
Hvilke? Hvor mange aktiviteter?
Mine går på fotball og jeg prøver å holde det til kun en ting.

Eldste går på kor og speideren. Koret begynner rett etter skolen slutter da og de får mat der :) Så da er hu hjemme ca når jobben min slutter. :) Det er veldig greit.

Minsta går på turnen etter bhg, koret hennes er i bhgtiden :)

Han eldste min trener hip hop på mandager og ju jutsu på tirsdager og torsdager. Hu minste går på dans på tirsdager :-)

En aktivitet pr barn pr uke så lenge de ikke kan komme seg frem og tilbake for egen maskin og ikke trenger oppfølging.

Onsdag har eldste på 6,5 år idrettskole og torsdagen er det turn med minste på 5. Jeg er med på begge aktivitetene!

Eldste er på fotball hver tirsdag.
Minsten er for liten, men begynner nok på allidrett til neste år.

Eldste går på hockey, holder med en aktivitet foreløpig :-)

eldste går på fotball. det holder, trening 1 gang i uken og kamp 1 gang i uken uteom det er det ca 4 cup i året. med snart 3 barn holder det med en hver.

Vesla går på turning en dag i uka, og henger med meg på speidern når det passer seg sånn.

Eldste går på dans og barnetrim. 2 dager i uken holder enn så lenge. Hun er 6 år:)

Skulle ønske vi hadde speider'n her, det hadde poden min likt kjempegodt. Han går på fotballfritidsordning når han har kortddag på skolen, så går han på fotballtreninge 1-2 ganger uken- varierer alt ettersom om det er sesong eller ikke ( utendørstrening på hardeste vinteren reduseres til en gang i uken)

Eldste går på fotball.

Yngste er bare tre og jeg har ikke meldt henne på noe enda (han begynte ved skolestart)

Jeg ville hatt gutten vår inn på barnetrim, men var visst for de som har fylt 4 år. Gutten vår er 3 år :)

Gutten min spiller fotball og går på svømming. I tillegg har han håndball i SFO-tiden. Det er helt uproblematisk for ham og det fungerer supert. Svømmingen er han ferdig med til jul, for da han han fullført høyeste nivå. Fotballen er nok den som gradvis overtar mer og mer tror jeg. Det elsker han og trener helst hver eneste dag og mer utenom her hjemme ;).

Her spiller begge fotball.
Eldste har 2 treninger og 1 kamp i uka. Også diverse cuper:)
Yngste har 1 trening og 1 kamp i uka. Også diverse cuper:)
Holder i massevis!!

4 åring på svømming en dag i uken, syns det holder
Og så er han med på løpekarusell 6 lørdager vår og høst.

Nei. Etter en dag i bhg er han sliten. Så vi bruk heller å gå ut en tur på lekeplassen etter middag hvis han vil.

Back
Topp