Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her i Bergen går de ikke julebukk, men nyttårsbukk. Så tror en del av naboene ville sett rart på oss om vi gikk julebukk. Synes nyttårsbukk er teit, midt i middagen på nyttårsaften. Da skal man være hjemme å spise :-pDunn skrev:
*Snuppo+1+1* skrev:
Her i Bergen går de ikke julebukk, men nyttårsbukk. Så tror en del av naboene ville sett rart på oss om vi gikk julebukk. Synes nyttårsbukk er teit, midt i middagen på nyttårsaften. Da skal man være hjemme å spise :-pDunn skrev:
Jeg er fra Bergen,og vi går nyttårsbukk.
men vi har aldri gått når folk har spist middag.
Jeg var alltid hjemme å spiste middag,men gikk bukk enten før eller etter middag,
mest etter.
Mini skal gå for første gang i år, han er litt over 4år.
Dunn skrev:
*Snuppo+1+1* skrev:
Jeg er fra Bergen,og vi går nyttårsbukk.
men vi har aldri gått når folk har spist middag.
Jeg var alltid hjemme å spiste middag,men gikk bukk enten før eller etter middag,
mest etter.
Mini skal gå for første gang i år, han er litt over 4år.
Men folk spiser jo til forskjellig tid! De årene vi har hatt besøk av de så kommer de midt i middagen.