Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: tigerbebis
Jeg tenkte som så at det kunne jo ikke skade, greit å få sjekka liksom.
Hadde hørt en del positivt om det. Og glad er jeg for at Herman fikk seg time, med tanke på det kiropraktoren fant!
Men hadde jo såklart ikke gått til kiropraktor om ikke Herman hadde kava så forferdelig heller da. [:)]
ORIGINAL: hirly
jeg har ikke tenkt på å gå til kiropraktor... men burde kanskje det.. han er jo endel urolig han goklumpen min også... hm... må sette meg litt inn i det isåfalll. har ikke peiling..
ORIGINAL: Molly80
ORIGINAL: hirly
jeg har ikke tenkt på å gå til kiropraktor... men burde kanskje det.. han er jo endel urolig han goklumpen min også... hm... må sette meg litt inn i det isåfalll. har ikke peiling..
Leste et sted at mange keisersnittbarn får seg en ekstra trøkk da de blir dratt ut av magen, og at det da ofte hjelper meg kiropraltor for å få de roligere[:)]
ORIGINAL: Juliett
ORIGINAL: tigerbebis
Jeg tenkte som så at det kunne jo ikke skade, greit å få sjekka liksom.
Hadde hørt en del positivt om det. Og glad er jeg for at Herman fikk seg time, med tanke på det kiropraktoren fant!
Men hadde jo såklart ikke gått til kiropraktor om ikke Herman hadde kava så forferdelig heller da. [:)]
Kan eg spør kossen han kave? For her så e det voldsomt te tider.. Men har aldri tenkt over det.