Går alle te kiropraktor?

Juliete

Forumet er livet
Mailykke 2018
Sikte ikje te noen, men e det så vanlig?
føle de fleste går te kiropraktor..

Jeg har fått inntrykket av det jeg å... (jeg er en av dem)
Men mange barn får en trøkk i nakken etc. under fødselen som igjen feks gir utslag i urolige barn... og da vil man jo prøve alt for at babyen skal få det bedre, og for at sånne mødre som meg skal få litt søvn...

Jeg blir stadig overraska over hvor mange som forteller at de har vært hos kiropraktor og fikk en "ny" unge etterpå

Jeg tenkte som så at det kunne jo ikke skade, greit å få sjekka liksom.
Hadde hørt en del positivt om det. Og glad er jeg for at Herman fikk seg time, med tanke på det kiropraktoren fant!

Men hadde jo såklart ikke gått til kiropraktor om ikke Herman hadde kava så forferdelig heller da. [:)]

ORIGINAL: tigerbebis

Hadde hørt en del positivt om det. Og glad er jeg for at Herman fikk seg time, med tanke på det kiropraktoren fant!

Men hadde jo såklart ikke gått til kiropraktor om ikke Herman hadde kava så forferdelig heller da. [:)]

Kan eg spør kossen han kave? For her så e det voldsomt te tider.. Men har aldri tenkt over det.

jeg har ikke tenkt på å gå til kiropraktor... men burde kanskje det.. han er jo endel urolig han goklumpen min også... hm... må sette meg litt inn i det isåfalll. har ikke peiling..

Går ikke til kiropraktor med Caspian[:)]

Vi e nok av dæm som går te kiropraktor'n å ja.
Her gangen e d pga luftproblemer åsså va vi der me storesøster pga hard fødsel.

eg går(gjekk i svangerskapet og) for eg har bekkenlåsning på eine sida. så har me gått to ganger med gabriella nå, for å se om gråteøktene(som vare te 2 om nattå) blei mindre. hjalp litt da. hu hadde noe irritasjon på ryggraden og en liten låsning i bekkenet, men va ikke noe mer han kunne gjør nå gitt..
[:)]

Jeg har ikke vært med snuppa, og ser ikke noen grunn til å gå heller. Hun er rolig for det meste [:)]

Ikke noe kiropraktor her[:)]

vi har ikke behov for å gå til kiropraktor :) hadde vi hatt det hadde vi nok prøvd

Går ikke til kiropraktor, men til fysio. Pga tøff fødsel har lillegutt en skade i skulder samt en fot som er skjev (litt trangt i magen stakkar). Jeg er også hos fysio pga ruptur nedentil.[&:]

Nei, vi har ikke vært.. Har ikke behov, men jeg er sikker på at kiropraktoren hadde funnet noe om vi hadde gått[8D]

ORIGINAL: hirly

jeg har ikke tenkt på å gå til kiropraktor... men burde kanskje det.. han er jo endel urolig han goklumpen min også... hm... må sette meg litt inn i det isåfalll. har ikke peiling..

Leste et sted at mange keisersnittbarn får seg en ekstra trøkk da de blir dratt ut av magen, og at det da ofte hjelper meg kiropraltor for å få de roligere[:)]

ORIGINAL: Molly80

ORIGINAL: hirly

Leste et sted at mange keisersnittbarn får seg en ekstra trøkk da de blir dratt ut av magen, og at det da ofte hjelper meg kiropraltor for å få de roligere[:)]

se det ja... jeg føler ikke egentlig at han er så urolig at det er noe problem... men føler at jeg kanskje er en dårlig mor som ikke sjekker i tilfelle det faktisk er et problem for han....

ORIGINAL: Juliett

ORIGINAL: tigerbebis

Kan eg spør kossen han kave? For her så e det voldsomt te tider.. Men har aldri tenkt over det.

Klart du kan spørre om det! [:D]
Armer og bein går i ett, han krøker seg sammen, bøyer ryggen bakover i bue, stønner (mye!), presser og presser, er generelt urolig. Og når det topper seg for ham så gråter han. Tror han har høy smerteterskel siden han ikke gråter meg enn han gjør.. [8|]

Jeg har liksom ikke tenkt over det noe særlig selv heller, før de siste to ukene. Alle sier jo at det er sånn det er første tre månedene, så jeg hadde liksom slått meg til ro med det. Men så ble det bare verre, og ja så fant jo kiropraktoren årsakene til det også da..

Ei masasjedame her i "byen" mener at alle burde ta babyene med til kiropraktor, bare for å sjekke. En fødsel er jo en tøff påkjenning for disse små.. 

Her går vi til kiropraktor, etter 1 mnd med magevondt på lille Lukas så måtte vi prøve.
Har hatt 2 behandlinger, (han hadde litt låsning i nakke og i bekken). Men føler ikke at det er blitt så mye bedre :(( Håper neste behandling blir bedre. Sist fjertet han på kiropraktorn, så noe gjør han jo.

Går ikke til kiropraktor med Tony nei [:)] Men til fysioterapeut da..

Back
Topp