Gåing

dynnna

Gift med forumet
Hvor mange av de små kan gå med støtte eller når de holder seg i noe nå?
Virker som det er mange som er kommet seg opp, og i gåinga jeg...

Maja Lovise er bare akkurat begynt å komme seg framover på gulvet nå, men er ikke begynt å reise seg etter noe enda. Iallefall ikke noe som er høyere enn ca 5 cm over gulvet...

Vet jo at alle unger er forskjellige, men syns liksom "alle" de andre her går på et eller annet vis...

Her har det skjedd enormt mye på kort tid. Kan nå sette seg opp, reise seg opp når hun holder i noe og ta et par vaklende skritt når vi holder henne i hendene. Dette har skjedd i løpet av de siste 2-3 ukene! Så det kommer plutselig hos dere og skal du se[:)]

Så flinke de er da.[:D]

Må bare legge til at hun går ikke med føttene hvis jeg holder henne opp på gulvet, da står hun bare der. Ser ikke ut som hun helt skjønner at hun skal sette det ene benet framfor det andre for å gå....

ORIGINAL: dynnna

Må bare legge til at hun går ikke med føttene hvis jeg holder henne opp på gulvet, da står hun bare der. Ser ikke ut som hun helt skjønner at hun skal sette det ene benet framfor det andre for å gå....

Det gjorde hun ikke her heller til å begynne med, motiverte henne den ene gngen med at pappen sto et pr meter unna og sa "kom"

Robin krabber (Åler når han har det travelt), Reiser seg opp overalt.. går rundt bordet ( Ja der det går ann, går han) går myyye når vi holder han i henda.. går masse med en sånn "rullator"( hehe) plastikkk gå leke ting... Og har endelig finni ut at det oxo går ann å sette seg ned på rompa [:D]

Marie viser ikke tegn til å gå. Akkurat som ML bare står hun der og setter ikke bena foran hverandre. Etter hun begynte å reise seg, har hun vært litt i gåstolen. Den har hun akkurat skjønt og kommer seg fremover med. Men i det hun møter en hindring så er det stopp. Hun begynte å åle da hun var syv måneder, og reiste seg da hun var ni. Regner med det kommer når hun er klar for det. Ingenting tyder på noe annet i alle fall[;)]

ORIGINAL: dynnna

Akkurat sånt er Amalie og.

ORIGINAL: ~L£n£~

Daniel går når han holder seg i noe eller i hendene våres. Så han går rundt og rundt bordet [:D]

Signerer denne. Sånn gjør Jamie og. Går fint, men er litt usikker når han holder bare en i hånden.

Trygve går rundt border og langs sofaen. Og han går etter gåbilen og når vi holder han i hendene.

Sånn som her...

Thea skal bare gå å gå å gå å gå med noen som holder henne i hendene da. Men alt dett har skjedd de siste 3 ukene. fra å så vidt åle seg frem til å krype, reise seg og bare vil gå. hun er bynt å ska "reise seg midt på gulvet". men er enda en stund til hun klarer det. hun stiller seg i en sånn onvent v. å prøver å få balnsen opp. tihi...det går unna nå.

Casper elsker å gå å springe når vi holder han i armene....[8D][:D]

linnea kommer seg ikke foroer en gang hu. hehe.. hu kommer seg rundt å rundt og bakover, og hun klarer stå og holde seg. klarer løfte seg opp til maks setet på vippe stolen.. går også om vi holder henne i begge hendene, men noe gåing rund ting å sånn er det ikke.

så ekke bare hu di nei. [:D]

men alt kommer til sin tid,

nyter at hun ikke er så tidlig ute jeg, for søstra  var veldig tidlig ute med det meste bortsett fra å gå helt selv, og det var kjempe slitsomt.

Leon krabbe, klatre, reise seg uten å holda i någe, går når han holde i någe...hmm ja alt utenom å gå heilt aleina faktisk... så eg tror vel igrunnen isje d blir så lenge før han går. Mn vett jo aldri.. plutseli kan d jo "stoppa opp" og.. [:D]

Vær glad så lenge ho ikke reiser seg ennå, Leander har reist seg og går rundt bordet nå, det er jammen mye å holde styr på.. hehe

Hun krabber,og reiser seg opp etter ting, og fra det ene til det andre, men hun går ikke. Hun går litt hvis vi holder henne i hendene, og hun går når hun skyver f.eks vogna forran seg. men alt det siste har plutselig bare skjedd, så kommer nok hos dere sånn helt plutselig![:)]

sondre går rundt bordet og sofaen

Back
Topp