Gåen i mage og rygg?

Femkløveren

Betatt av forumet
Oktoberfruene 2018
Er det fleire som kjenner seg gåen i mage og rygg? Ikkje direkte vondt eller smerter, men meir sliten og gåen? Vanskelig å finne ei stilling som demper ubehaget også. xsmile9Magen kjennes nesten støl ut. Lurer på om veldig aktiv baby med stadig mindre plass, er skuld i sistnemte :joyful: "Berre" 29+1 i dag, så korleis skal dette gå! xsmile9

Har følt akkurat det samme en liten stund nå, utrolig slitsomt[emoji19]

Kjenner også til det samme :p Føles ut som man har treng magemusklene veldig, men er vell heller at de blir strekt :hilarious: Ellers begynner rygg og bein å merke tyngden ja :woot:

Ja! Føles ut som jeg alltid er litt støl, selv om jeg ikke har trent på noen måneder... Har de siste nettene våknet av heftige muskelsmerter helt øverst på magen, der hvor magemusklene starter. Det har skjedd når jeg har forsøkt å snu meg fra en side til en annen. Virker som magemusklene der ikke helt vet hvordan de skal takle tyngden av magen. Flere som har hatt det slik?

Jeg har det sånn, ikke umulig at jeg blir sykemeldt ut sv.skapet

Nå, i uke 31, har jeg også kjent på dette... :( føles som om jeg har trent hardt, både mage og rumpe/lår [emoji849]

Jupp. Men heldigvis gått ut i svangerskapspermisjon nå. Ellers vet jeg ikke hvor jeg skulle gjort av meg [emoji23][emoji23]

Back
Topp