Gåbil

MiaDenPia

Elsker forumet
Noen der ute som kan anbefale en gå bil?

Noe som er greit men som ikke koster skjorta

Tenkte max 300kr

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Eneste je kan anbefale er en som er litt dyrere: fisher price sin. Den er superstabil og er en fin leke LENGE. Mine to gutter brukte den for det den kostet og litt til, kan jeg låne. Når mellomste var 2 var jeg lei den, og gav den til ei jente vi kjenner. Nå er den på 4.ungen. Vel verd pengene i kvalitet og funksjonalitet!!!!

Denne, med min eldste på:-)
ImageUploadedByBV Forum1400062987.536809.jpg

Enig i den gåbilen over her. Koster litt, men vel verd pengene :) vi bruker den til minstemann nå, men er fortsatt populær blandt de større ungene også :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Sist jeg så den i butikk, kostet den ca 600, aner ikke om den har gått noe opp. Den har ikke ryggstø, har aldri savnet det. Problemet med biler med ryggstø er at barna prøver og gå bak bilen, og bilen vipper. Denne bilen kan du vippe setet ut slik at barna kan holde seg i håndtaket midt på og gå bak. Da holder den seg stabil når de går også. Når de vil sitte, dytter du setet tilbake. Litt klønete fortalt, men ...

Skjønner, tror jeg har sett en sånn, mener på de har noe liknende på åpb

Jeg sliter litt med å finne gåbil til undr 300 kr, mulig du må se etter noen på salg da.

Hva med en gåvogn istedet? De er billgere tror jeg, og så kan ungen gå rundt og samle lekene sine oppi der:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Den som først ble nevnt virker kjempe bra men jeg kan ikke bruke så mye penger på en gåbil... :s max 400 liksom

Vi har gåvogn, fikk en sånn bil til eldste men den ble uteleke etterhvert - synes det er mye bedre med en helt enkel vogn... Billigere er det også ;)

Mens jeg og mini var ute å lufta hund var morfar innom med en gå vogn (som jeg ikke viste noe om før den stod der)

:)

Vi har både gåvogn og gåbil. Bilen er stødigere enn vogna..så den er mye i bruk:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ja det var kjempe hyggelig:) og ikke minst minsten synes den er kjempe gøy:

Sent from my Nexus 7 using BV Forum mobile app

Ble en enkel gåbil også (den eneste å få tak i her jeg bor) fra kiddieland men mini digger den ,

Back
Topp