gåbil??

Vi har den med Ole brum på... Han fant interessen for den når han fikk den i 1 års dagen sin...
Men da hadde han også lært seg å gå/løpe , så var nok litt enklere da enn om han ikke hadde klart å gå selv.. Han spurter enda rundt i gå bilen sin , så den falt veldig i smak...hehe

Vet dette ikke er svar på spørsmålet ditt, men vi brukte gåvogn.. Den er myye bedre enn gåbil for på den kan man skru litt på hjulene så barnet ikke fyker fremover når de prøver å gå.. 

Det er først NÅ min sønn er interessert i gåbilene (som han kan sitte på).. han er 20 mnd og har gått siden han var 10! hehe.. 

Det er litt ekkelt med gåbiler for det går så fort fremover! hehe

Her har vi bare hatt gåvogn, sånn fra Brio. Men så er jeg allergisk mot plastleker med prinsesser og glam, så liker mye bedre designet på det originale gåvogna fra Brio også. Kjekt at man kan skru til hjulene så de ikke triller så fort, og den er stødig og god. Tror mini her var rundt 7-8 måneder når hun fikk den, reiste seg opp etter den med en gang. 

Jeg husker ikke merket, men kjøpt på en lekebutikk. Han begynte med den når han var 9-10 mnd tror jeg.

Vi har gåbil med Ole Brum på og den har vært veldig god. Det virker som om det er stor forskjell på bilene syns jeg, noen trille veldig fort og andre har lett for å tippe, men den vi har har vært super.

Vi har også gåvogn fra Brio og den er også bra :)

Bilen fikk snuppa når hun var 6 mndr og alte seg bort og trykte på knappene. Den har vært i bruk neste daglig siden da og brukes fortsatt (hun er 2,5 år) :P

Back
Topp