Gåbil, erfaringer (med link)

vestfold80

Elsker forumet
Even får den i julegave fra oss! Den kan han begynne å bruke allerede fra da han har lært seg å sitte for man har støtte rundt livet så han ikke ramler så lett av. Og så kan den bli gynge, ser jo kjempe gøy ut!!

Får bare opp at det er kluss i systemet til BR og at jeg må prøve senere[&:]

Åssen gåbil er det da?

Takk Fint_Lite[:)] Så ikke før nå at BR hadde noe problemer med sida... Men veldig fornøyd med at den er på tilbud på BR til 499 da[:D]

ikke prøvd.......... ang erfaring: det første jeg skjekker m gåbil er at den er veltesikker, nr 2 er prisen[;)]

Den er faktisk helt super [:D] [:D] [:D]

Jeg hadde sånn til de to eldste. Det var ikke Ole Brumm og ikke den stanga bak. Tror faktisk jeg har den på loftet ennå.

Den kan du trygt kjøpe og den har han veldig lenge også. Først gyngebil med støtte, så gåbil med støtte og til slutt fort fort bil he he he he[8D]

Når det er snakk om at den kan velte vil jeg si at du setter ikke fra deg ungen i denne bilen mens du går i dusjen....[:-] De fleste sånne leker kan velte uansett....

ORIGINAL: Mummy3

Den er faktisk helt super [:D] [:D] [:D]

Jeg hadde sånn til de to eldste. Det var ikke Ole Brumm og ikke den stanga bak. Tror faktisk jeg har den på loftet ennå.

Den kan du trygt kjøpe og den har han veldig lenge også. Først gyngebil med støtte, så gåbil med støtte og til slutt fort fort bil he he he he[8D]

Når det er snakk om at den kan velte vil jeg si at du setter ikke fra deg ungen i denne bilen mens du går i dusjen....[:-] De fleste sånne leker kan velte uansett....

der finnes veltesikre gåbiler[;)]

de velter ikke når ungene prøver å reise seg etter den, eller av vekta dems sideveis før de får balansen[:)]
vi har hatt en veltesikker og en som ikke er.......... den usikre må vente til de får balanse.

Jada, jeg sa de fleste KAN velte... Vet det finnes noen [:D]

Oooops puppen kalte.... Jeg ville også si at uansett hvor sikker den er, så må barna passes på [:)]

Tante ungen min har den, og liker den godt. Hun er snart 3 nå.

Back
Topp