gåbil eller vogn?

KnottenPloppiOgPellePropell

Gift med forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Jeg og Ravn Kenneth skal på shopping idag, så tenkte jeg at jeg kunne se om jeg fant noe han kunne øve seg på å gå med :P Men klarer ikke å bestemme meg om jeg skal kjøpe gåvogn(sånn briogreier) eller gåbil til han?

Hva ville du kjøpt?
Vogna er jo stødigere enn bilen, men på en annen side kan han jo leke med bilen når han har lært seg å gå også :P

vi har både vogn og bil! :)

Men nå går hun selv, så hun liker bilen best:D

Før tenkte jeg vogna, men nå skulle vi gjerne hatt bil. Har en gåbil hos besteforeldrene og hun kan leke med den i evigheter [:D] er jo så mye krim krams å trykke på og sånn, og hun kan gå med den, sitte på. og putter ting under sete. er et slikt lite rom under der [:D] 

Så lenge han ikke er veldig stødig så kommer mest sannsynlig gåbilen til å velte. Han kan jo leke med gåvogna når han kan gå og da, putte ting i vogna osv [:)]

han er relativt stødig:) Klarer fint å gå om han får holde i den ene hånda. Men med en gang vi slipper hånda hans får han panikk og setter seg ned :P så må bare lære han at det ikke er skummelt så går han vel snart ^^

ORIGINAL: Mitsukai

han er relativt stødig:) Klarer fint å gå om han får holde i den ene hånda. Men med en gang vi slipper hånda hans får han panikk og setter seg ned :P så må bare lære han at det ikke er skummelt så går han vel snart ^^

Vår bil tipper IKKE :) den går ikke å tippe, da må man allefall tippe den på siden ;)

Bil!
Vi har en med lyd osv[;)] Småen på 3 bruker den enda[8D] Snuppa også liker den.
Har gåvogn også, men mye mindre som kan gjøre med den[8|]

ORIGINAL: mammabenti

ORIGINAL: Mitsukai

Vår bil tipper IKKE :) den går ikke å tippe, da må man allefall tippe den på siden ;)

Jepp. På dei fleste biler er det en støtte bak så den ikke skal tippe[:)]

Før Jacob kunne gå var han kjempeglad i den her:

En Fischer Price aktivitets-gåvogn. (vet ikke om bildet kommer opp)
Den kan brukes på 2 nivåer, ett lavt også kan man "heise" den opp, slik at det blir en gåvogn. Han gikk utolig masse etter den!

Nå har vi brio-vogn og lekebil, brio-vognen har vi ikke skrudd sammen enda, men den var populær hos foreldrene mine. Gåbilen er også morsom! Mange lyder og knapper:)

Nikolai har denne ihvertfall [:)]

http://www.br.no/Brands/DISNEY/OLE%20BRUMM%202%20i%201-g%C3%A5bil.aspx?id=615242&q=g%C3%A5bil

ORIGINAL: Anik

Har en gå vogn, skal få bil til jul:)
Vogna er ikke særlig populær... Den tipper da,
så hun detter på rompa, men hun er ikke så veldig stødig:)

Hvilken har du da? Vi har Brio og på den flytter du håndtaket fremover i begynnelsen. Da tipper den ikke[:)]

ORIGINAL: Gitte__

ORIGINAL: Anik

Har en gå vogn, skal få bil til jul:)
Vogna er ikke særlig populær... Den tipper da,
så hun detter på rompa, men hun er ikke så veldig stødig:)

Hvilken har du da? Vi har Brio og på den flytter du håndtaket fremover i begynnelsen. Da tipper den ikke[:)]

Samme her [:)]

Begge deler [8D]

Vogna er super, og jeg liker at det er ei vogn han kan ha som ikke er jentete [;)]
Og han leker nesten mer med den enn gåbilen, men tror nok han får enda mer
glede av gåbilen når han blir litt større [:)] Nå går han forresten fint selv [:)][:)]

Vi har også begge deler [:)]

Og her blir di brukt nesten like mye... [;)]
Gåvogna går hun masse med og legger ting oppi og utav, mens gåbilen går hun litt mindre med men der er det masse ting og trykke på så finmotorikken får trent seg og hun har begynt å brøve og gå av og på selv... [:)]
Så vill si begge deler har store fordeler, ikke lett å ta et valg der nei [;)]

Endte opp med gåbil for han forelska seg helt i en på butikken [:D] Selvfølgelig den dyreste av de som var der da, men han hadde jo 500 kr han kunne bruke så da fikk han den :P
Formet som et piratskip, med kanon, flagg, og anker på å greier :P

Har allerede lært seg å gå av og på, er kjempe stolt over seg selv når han går rundt omkring, og ville helst ha den med i senga :P Så kan tro den var en hit ja [:D]

Her fikk han en gåbil til 1års dagen....Kan putte ting under setelokket på den....Det er en sånn lynet bil[:)]

Her fikk ho gåbil av oss til 1 årsdagen, og gåvogn av svigerforeldrene mine...( selv om ho har gått i fire mmdr allerede;)) ho bruker vogna som sparkesykkel:0 hehehe

Back
Topp