Gå tur..,

Miriamsmams

Glad i forumet
Fy flaten., har ikke gått så mye turer de siste ukene, men i dag gikk vi en times avslappet tur med vesla, og nå verker det i hele kroppen, føler at jeg knapt kan gå,,, grusomt irriterende at noe så enkelt skal ødelegge resten av dagen

Å gå tur har jeg gitt opp for lenge siden...
Rart at noe som liksom skal være så bra for en bare skaper trøbbel og vondt o_O

ååå som jeg gleder meg til å greie å gå tur igjen :-) her er det fullstendig håpløst, har ikke vært aktuelt på flere mnd... savner det virkelig.

Jeg går en time tur hver dag- Er veldig sliten resten av dagen, men jeg MÅ bare komme meg ut.
Går så sakte som en skilpadde, men frisk luft er så godt.
Tenk når vi kan gå trilleturer da. Det skal bli skjønt det. :D

Jeg går også alt for skjelden, men er nok fordi når jeg går så hagler kynnere både i mens og etterpå, men er jo veldig deilig likevel da, så burde jo.. Men er så sliten at når dagen er over så er jeg ikke gjør det.. :( Og dagene er så fulle av andre burde-burde at det prioriteres :(

Jeg går fortsatt med datteren min til og fra skolen (noen dager bare ene veien, kommer ann på når mannen begynner/slutter på skolen selv) og jeg kjenner det godt i symfysen både under og etter turen/e. Enn så lenge går det heldigvis tålig bra.. Det er jo bare vondt, bevegelse blir fortsatt anbefalt :) fikk til tips at det var lurt å gå rolig og ta små steg -som om jeg har på meg et skikkelig trangt miniskjørt, og det hjelper litt det heldigvis :)

Back
Topp