gå tilbake til gamle jobb

PhillipOgLeah

Elsker forumet
på mandag skal jeg til første lege time og skal høre med legen om jeg kan begynne å jobbe etter permisjonen, har risiko å fødte før og er ikke sikker jeg kan jobbe, vis jo sir ja må jeg til sjefen å spørre om jeg kan komme tilbake til gamle jobben og fortele henne jeg er gravid på nytt og kan ikke jobbe med 1 bruker, og det er der dem trenger mest folk og gravide trenger ikke jobbe med h*n, så det er ikke sikker ho vil ha meg tilbake når jeg er gravid og kan ikke jobbe med h*n.

kan sjefen nekte meg å komme tilbake når jeg kan ikke jobbe med 1?

ja jeg vet det er mange som gjør det men vis ho sir noe om det skal jeg si "sånn får ikke dere folk og jeg vet mange ganger er det for få og må jobbe ekstra feks samboern min, han må jobbe overtid pga folk mangler"

en dag hva 3 borte samme dag og samboern måtte jobbe fra 8 til 22.30.

du har vel rett på tilrettelegging..og hvis det ikke er mulig så kan du vel ha krav på svangerskapspenger..

Hei!

Jeg jobber som avdelingsleder i bofellesskap. Arbeidsgiver kan søke om tilretteleggingstilskudd for deg fra nav, slik vil bedriften ikke tape penger på å ha deg på jobb. Det vil begge tjene på så det må jo være intressant. Arbeidsgiver kan da bruke deg til andre oppgaver i stedet for hos denne brukeren uten at det koster noe ekstra.

Back
Topp