gå på byn høygravid?

Slitsomt!
Konsert er én ting, nattklubb hadde jeg aldri gidda. Men det er vel ikke noe galt i det, om en har lyst og ork... Men litt rart er det jo -jeg hadde nok kikka både en og to ganger på vedkommende.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg synes det er helt greit! Man må jo kunne gå ut og ha det kjekt selv om man er gravid, så lenge man ikke gjør noe som er skadelig for babyen.
Ene venninna mi ville ikke være med oss ut på sommerkvelder på uteservering fordi hun mente at det "ikke passet seg for en gravid å sitte ute om kvelden der det ble servert alkohol".

Jeg synes fremdeles det er totalt bullshit, og gleder meg til å sitte på uteservering i sommer med en kald brus eller noe :)

Hadde jeg vært i form når jeg var høygravid så ja noen få timer, men var syk og var under "bedrest" store deler av graviditeten... Orket rett og slett ikke...

Men de eg tenker litt på er trange nattklubber der det er masse kjempefulle folk der eg slet med å komme meg fra a til b som tynn person ute gravidmagen og masse fylle folk som enten kan komme borti eller falle eller noe sånt. Ingen andre enn meg som reagerer på de eller er de total ufarlig? Eg skal ikke dømme noen for de men eg og hadde nok sett både 1 og 2 ganger på vedkommende. Uteservering og rolige lounger ser eg ikke noe problem med.

Jeg ville nok ikke gått på den mest tettpakka nattklubben, men med en grei plass med uteserving-no problem :) ikke at JEG er i form til noe som helst nå :p

Det hadde sikkert vært gøy det, men med min form så er det uaktuelt:confused: så hvis du er i formen til deg så slå deg løs;)

Jeg ville holdt meg unna sånne smekkfulle steder som TS beskriver, det høres ikke trygt ut. Magen kan jo få seg en trøkk... Men ellers er det jo bare å gå ut og kose seg om man føler for det!

Jeg var ute med endel fra jobben på lørdag, og da ble jeg med ut på nattklubb noen timer (er i uke 35). Og det var kjempe gøy. Selvfølgelig noen ulmske blikk her og der, men jeg drakk jo bare vann og danset litt og skravlet litt. Så er man i form, så hvorfor ikke. Er så lei av at folk synes at vi gravide bare skal sitte hjemme å sture og være og ha dte kjedelig.. Gjør det nå som du kan, for når ungen kommer, så blir det ikke like lett :)

Jeg var masse ute i første svangerskap! Viktig å være sosial og gjøre noe man blir glad av :) men eneste problem er at folk ikke ser magen din. Når man skal forbi folk i store folkemengder, ser man jo fort på en person hvor mye man skal flytte seg f.eks, og når du da er tynn i ansikt og armer er det ingen som tenker på å se lenger ned og flytter seg etter den gigantiske magen som kommer ;) men på litt mer avslappa utesteder, er det til å anbefale! (Og om du ikke skulle like det er det jo bare å dra hjem)

Back
Topp