Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det høres så bittersøtt ut... Ikke noe gøy med vondt, men fantastisk at mannen tar så godt vare på deg![]()

Har termin 19. Har aldri vært gravid så lenge som nå og jeg misliker det sterkt! Har brukt fem timer på sykehuset i dag fordi jeg er så mye mere hoven på høyere side en det jeg er på venstre. Så NEI kunne virkelig ikke tenkt meg å gått en dag til engang og iallfall ikke på noe overtid ;p
Er kanskje med tanke på blodpropp man sjekker det ut hvis man hovner opp i bare en fot feks?Jeg er mye mer hoven på venstre enn jeg er på høyre (altså motsatt). Gjør det noe da? Hvorfor kommer man på sykehus for slikt. Bare lurer fordi jeg alltid får kjeft fordi jeg tar kontakt litt for sent.
Pga vann i kroppen, eller? Misunner ikke de som sliter med det altså! Jeg har vært super heldig i alle mine 3 svangerskap og sluppet unna både vann i kroppen og hevelserJeg er konstant hoven i den ene foten. Har vært det i ca 6 år nå. Nå er begge beina mine hoven, men den ene ser ut som en hobbit-fot. Mangler bare masse hår på tærne. Hehe! Fingrene er også hovnet såpass mye at jeg har litt trøbbel med å skrive meldinger på tlf. Hehe!
Pga vann i kroppen, eller? Misunner ikke de som sliter med det altså! Jeg har vært super heldig i alle mine 3 svangerskap og sluppet unna både vann i kroppen og hevelserHusker den ene venninna mi; hun var så hoven i bena at føttene hennes så ut som en gummihanske som var fylt med luft! :F