Gå over

Jippi

kommende tobarnsmor :)
Nå har jeg faktisk lyst til å gå over.. Har termin på tirsdag, men mannen går skoleferien på torsdag kl 21.00 så sånn praktisk hadde det vært fint om jeg ikke føder før fredag.. Fler som har lyst til å gå over?

Har ikke lyst i det hele tatt, men gjør det garantert.
Egentlig hadde det vært fint om man fikk velge datoer selv ;)

Jeg er superutålmodig, termin i morgen... meeen, samboer er syk (feber, forkjøla og halsvondt) så han er jo sånn passe ubrukelig nå :( så sånn sett kan jeg ser fordelen med å gå litt over. .... Det er vel sikkert ikke verre enn at han kunne tatt et par paracet og holdt ut, men vil jo helst ha han skjerpa og fokusert på meg i stedet for seg selv når fødselen starter :p

teller ned til 9.feb <3
fra appen

Huff nei, vil ikke gå over! Er såå lei nå etter en slitsom natt med minimalt med søvn og masse diverse plager.. Nei nå kjenner jeg at jeg er litt lei, men enda 2 uker igjen til termin her i gården!

Mamma er flyvertinne og reiser på jobb den 23 Elns, kommer hjem 28, så iallefall 1 dag overtid!

Jeg er enten eller. Har også termin på tirsdag. Viss han ikke kommer i morgen kan han vente til neste helg. (For da får jeg også vinterferie fra skola)

Lyst og lyst,kan ikke si jeg har det direkte.Men vil helst ikke føde syk heller,både jeg og dattera hoster oss i hjel.Og kleenex er gull verdt:-( så hun kan godt vente litt så vi slipper smitte.

Termin 12

Er så sliten av vonde kynnere å maserier vær dag sliter med å sove og så her vil jeg helst slippe overtid er 12 dager igjen til termin :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Har hatt ei fæl natt med masse vondt. Regner med dette var maserier. Det var ikke det samme som kynnere, og de var vonde. Måtte puste meg igjennom natta. Mannen min lå å holdt rundt meg. Han var veldig bekymra. Når jeg endelig hadde sovna våkna jeg etter ca tre timer helt normal. Kjenner jeg ikke orker flere sånne netter, så jeg synes hun kan komme nå. Har termin på mandag, men ser for meg at jeg kommer til å være helt ødelagt dersom det fortsetter sånn.

Det høres så bittersøtt ut... Ikke noe gøy med vondt, men fantastisk at mannen tar så godt vare på deg :)

Har termin 19. Har aldri vært gravid så lenge som nå og jeg misliker det sterkt! Har brukt fem timer på sykehuset i dag fordi jeg er så mye mere hoven på høyere side en det jeg er på venstre. Så NEI kunne virkelig ikke tenkt meg å gått en dag til engang og iallfall ikke på noe overtid ;p

Har termin 19. Har aldri vært gravid så lenge som nå og jeg misliker det sterkt! Har brukt fem timer på sykehuset i dag fordi jeg er så mye mere hoven på høyere side en det jeg er på venstre. Så NEI kunne virkelig ikke tenkt meg å gått en dag til engang og iallfall ikke på noe overtid ;p

Jeg er mye mer hoven på venstre enn jeg er på høyre (altså motsatt). Gjør det noe da? Hvorfor kommer man på sykehus for slikt. Bare lurer fordi jeg alltid får kjeft fordi jeg tar kontakt litt for sent.

Jeg er mye mer hoven på venstre enn jeg er på høyre (altså motsatt). Gjør det noe da? Hvorfor kommer man på sykehus for slikt. Bare lurer fordi jeg alltid får kjeft fordi jeg tar kontakt litt for sent.
Er kanskje med tanke på blodpropp man sjekker det ut hvis man hovner opp i bare en fot feks?

Hvis du er mer hoven i den ene siden kan det være en blodpropp. Veldig greit å få sjekket det. Jeg har en mor som er sykepleier og helsesøster, så slipper liksom ikke unna en sjekk om det er noe som er litt uten om det vanlige. Når jeg ringte for å høre hva som kunne være årsaken til den skjeve hevelsen ble de skikkelig stressa så jeg måtte komme inn å få sjekket det med en gang. Det kan vist være nok så alvorlig... Fikk avklart at det ikke var noen propp her da, så da kunne liksom alle roe seg med det :-)

Jeg er konstant hoven i den ene foten. Har vært det i ca 6 år nå. Nå er begge beina mine hoven, men den ene ser ut som en hobbit-fot. Mangler bare masse hår på tærne. Hehe! Fingrene er også hovnet såpass mye at jeg har litt trøbbel med å skrive meldinger på tlf. Hehe!

Jeg er konstant hoven i den ene foten. Har vært det i ca 6 år nå. Nå er begge beina mine hoven, men den ene ser ut som en hobbit-fot. Mangler bare masse hår på tærne. Hehe! Fingrene er også hovnet såpass mye at jeg har litt trøbbel med å skrive meldinger på tlf. Hehe!
Pga vann i kroppen, eller? Misunner ikke de som sliter med det altså! Jeg har vært super heldig i alle mine 3 svangerskap og sluppet unna både vann i kroppen og hevelser :) Husker den ene venninna mi; hun var så hoven i bena at føttene hennes så ut som en gummihanske som var fylt med luft! :F

Pga vann i kroppen, eller? Misunner ikke de som sliter med det altså! Jeg har vært super heldig i alle mine 3 svangerskap og sluppet unna både vann i kroppen og hevelser :) Husker den ene venninna mi; hun var så hoven i bena at føttene hennes så ut som en gummihanske som var fylt med luft! :F

Vet ikke hvorfor jeg har hovna så mye i det siste. Regner med det er litt vann i kroppen min, eller noe.

Back
Topp