gå over tiden?

Huppetitta

Gift med forumet
mange av mine venniner sier at jeg sikkert kommer til å gå over tiden, fordi det er første barnet... vet også at mange førstegangsfødende går over,men vet også om flere som kommer føre termin.. så er vel ingen fasit på dette... hvordan er det med dere som har født før???? gikk dere lenge over???jeg gidder ikke å gå rundt å tenke at han kommer jo etter termin, så jeg trenger ikke stresse med ting enda... vil veldig gjerne ha han ut rundt termin jeg da, eller helst litt føre kanskje;)

Jeg tror ikke det er noe fasit på dette. Du føder når du og babyen er klar for det. Har ei venninne som fødte 3 uker før termin som var førstegangsfødende og ei som fødte dagen etter termin. 

Nei det der er det ingen som vet med sikkerhet. Du kan like godt gå over termin som å få før termin...

Jeg fødte min første før termin - og jeg vet at det ikke nødvendigvis kommer til å skje denne gangen... (men det er lov å håpe[:D])

To av mine venninner fødte 1 mnd før termin, begge førstegangsfødende.. Så man kan like gjerne føde før termin som etter..[;)]

Jeg har født alle mine før terminen... Kommer vel litt ann på når du egentlig ble befruktet.

jeg fødte 2 dager før termin med første og 5 dager etter termin med andre, jeg tror babyene kommer når de vil ikke noe betydning om det er før eller etter termin om du er 1, 2, 3 gangs fødene......

Her var en tråd tidligere der en spurte førstegangsfødende om når de hadde fått i forhold til termin (en pleier jo å si at en gjerne går over tiden når en er førstegangsfødende) men der svarte rett under 60 % at de hadde fått før tiden, ca 35 % at de hadde gått over tiden, og resten hadde enten fått på termin eller ved planlagt keisersnitt....

Back
Topp