Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
trening + vektklubb.nofru Tronrud skrev:
toneany skrev:
trening + vektklubb.nofru Tronrud skrev:
Her også. Jeg har brukt lavkarbo før, og det funker det, men ikke i lengden. Var så vanskelig med alt man ikke kunne spise, spesielt når man var utenfor huset, og når jeg først sprakk... Funket dårlig altså.
Med vektklubb kan jeg spise hva jeg vil, føler bare at jeg lærer om mengder og hvor ofte jeg kan kose meg og generelt arbeider inn et normalt kosthold. Ofrer ingenting, har bare kontroll. Og diagrammene og alt er veldig motiverende.
En variant av Grete Roede....altså å kunne spise alt, men ganske tilmålte måltider.Jegogde2guttamine skrev:
1 knekkebrød til frokost
2 knekkebrød til lunsj
1 frukt til mellommåltid
Middag (helst rent kjøtt og grønnsaker, er litt forsiktig med ris, pasta, poteter)
2 knekkebrød til kvelds.
Ellers: null godteri, kjeks, kaker...men popcorn i helgene.
toneany skrev:
En variant av Grete Roede....altså å kunne spise alt, men ganske tilmålte måltider.Jegogde2guttamine skrev:
1 knekkebrød til frokost
2 knekkebrød til lunsj
1 frukt til mellommåltid
Middag (helst rent kjøtt og grønnsaker, er litt forsiktig med ris, pasta, poteter)
2 knekkebrød til kvelds.
Wow, det så veldig lite ut da, håper du har godt med pålegg på knekkebrødene?
Virket ensformig og kjedelig også, ærlig talt. :p
1 knekkebrød til frokost
2 knekkebrød til lunsj
1 frukt til mellommåltid
2 knekkebrød til kvelds.