Gå inn med sko

nussnøff

Gift med forumet
VIP
Når dere er på fest, går dere inn med sko eller tar dere de av? Blir dere sur hvis dere har fest og folk ikke tar av seg skoene?

Altså, inne bruker man ikke sko...det gjør man ute.
Så jeg tar av meg skoa, og forventer at folk gjør det samme når de tråkker inn døra her.

Kan lett bli gretten, og be personen pelle seg ut i gangen for å ta av skoa.

Bruker aldri sko inne hos folk uansett. Vi har fliser så her er det ikke noe problem å gå med sko inne.

Går aldri inne med sko værken hjemme eller borte! Blir rimelig sur ja om folk ikke tar av seg skoa når de kommer inn da får ee klar beskjed! Hva slags fest har man der man bruker sko inne hjemme egentlig? Er noe annet om det er et leid lokale der det er inneforstått at man har sko på.

Spørs jo hvordan sko det er da? Om jeg har pynter meg på vinterstid så pleier jeg å ha på meg støvletter og har da med meg sko med høye heler til å ha på inne.
Nei jeg blir ikke sur om noen går inn med sko :)

Tar alltid av meg skoa jeg,og det liker jeg at folk gjør her og..

Tar av meg ogdet forventer eg at andre gjør hos meg og:-)
Spesielt de med høye heler.....

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Er vel ikke uvanlig å ha på seg sko med høy hæl på inne når det er selskap? Jeg pleier å ta det av meg, for jeg hater å gå med sko inne :p

Syns absolutt ikke det spørs hvilke sko når man er hjemme hos folk. Har utallige ganger hørt klager på hvordan høye hæler ødelegger gulv hjemme hos folk. Nei det kjente jeg sterkt for merker jeg...

Har jeg på meg "finsko" går jeg inn med de, men jeg har kjøpt sånne gummi dingser for å sette på stilettene så de ikke skader gulvet. Jeg blir sur om folk bruker stilettheler inne uten å bruke "beskyttelse" eller sneakers ol. som ikke er til pynt.

Jeg tar alltid av sko hjemme hos folk, og forventer at andre tar av skoene i gangen når de kommer hit....om det er fest eller ikke!

Hvis det er hjemme hos noen så tar jeg de av og ja jeg blir fornærmet når folk kommer her og ikke tar av skoene. (Spesielt de med høye pumps hvor spikeren kan gå igjennom hælen.)

Jeg tar alltid av skoene jeg kommer med, som jeg har gått med ute, og forventer at gjester gjør det samme hos meg. Innesko er helt i orden at gjester har med og vil ha på seg. Jeg har som regel det med meg på fest selv (Men spør alltid om det er greit at jeg har de på da).

njaaaa....... jeg tar stortsett altid sko av på fest, utenom på diverse nach, der ALLE går med sko.. Men d er også stort sett i eldre hus der gulvene er godt slitte fra før ;)

Mine sko ødelegger ikke gulv... Hva slags sko har dere egentlig?

Har ikke fest, men forventer at folk tar av seg skoene ja! Har de med seg innesko så kan de jo bruke de

Her får ingen gå med sko inne. Da hadde gulvet vårt vært ødelagt. Unntaket er en dame som har skinne for å støtte ankel og bruker krykke. Hun har da med myke joggeskogreier. Tar også alltid av meg sko hos andre om jeg ikke får beskjed om at jeg kan ha de på meg =)))

Kan ikke huske sist vi hadde alkoholfest her, men har jo hatt selskaper det noen av damene har gått på finsko. Forsåvidt helt greit, er bare ikke vant til det selv. Går aldri med sko inne selv, heller ikke hos andre.

Det irriterer meg skikkelig når svigerfar kommer trampende inn på uteskoene noen ganger. Det er kun når det er tørt og fint vær, men veldig unødvendig synes jeg.

Back
Topp