Gå i søvne

Bkno9195010

Blir kjent med forumet
I natt opplevde jeg at jeg følte meg delvis våken og delvis i søvne. Våknet underveis og da stod jeg utenfor soverommet, ble vekt av samboer. Aldri opplevd dette før! Er det vanligere å gå i søvne når man er gravid?

I natt er jeg nesten redd for å sove fordi jeg er redd det samme skal skje igjen.

Jeg har ikke hørt om at det å gå i søvne er en vanlig hendelse i svangerskapet, men å drømme rare drømmer derimot er vanlig.

Sniker
Har ikke svar på det å gå i søvne, men de rare drømmene kommer nok av hormoner i kroppen og mye ubevisste tanker som kroppen skal prossesere i denne tiden

I natt opplevde jeg at jeg følte meg delvis våken og delvis i søvne. Våknet underveis og da stod jeg utenfor soverommet, ble vekt av samboer. Aldri opplevd dette før! Er det vanligere å gå i søvne når man er gravid?

I natt er jeg nesten redd for å sove fordi jeg er redd det samme skal skje igjen.

Åååå det høres så ekkelt ut å ikke ha kontroll selv :wideyed: Skjønner du blir redd for å gjøre det igjen. Håper du finner noen svar som du kan dele med oss, for dette var interessant!

Jeg går søvne hele tiden, ha-ha, mannen henter meg rundt omkring i hele huset. :D

Back
Topp