Gå gravide sammen

lille_mjau

Gift med forumet
Augustlykke 2015
Venninna mi ble den andre personen jeg fortalte til at jeg er gravid. Hun ble veldig overrasket, i dag ringte hun meg og sa at hun og samboeren skal prøve å bli gravide. Og jeg er super happy. Hun og jeg gikk gravide sammen forje gang og vi har alltid tulla om at vi skulle gå gravide sammen neste gang også.
Håper at det klaffer for dem med en gang! Så kanskje hun flytter inn på november eller desember forumet ^^
Det å gå gravid sammen med noen er jo så mye hyggeligere enn å være "alene" :P haha

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Så artig :-D Har fleire venninner som er gravid no. Heilt supert :-D

Yey! :D håper at vi får til et gravid treff for oss her inne på oktober en gang ^^ kan bli morsomt :)

Er ingen rundt meg som er gravid eller har planer om å bli det, vi flytter snart også så kanskje det er noen der jeg flytter. Lett for å bli kjent med nye folk så det skal gå bra. Ellers tror jeg at permisjonstiden fyker nå jeg har en førsteklassing som skal ha oppfølging og aktiviteter ved skole start. De vokser fort til de barna.

Skulle så inderlig ønske at jeg kjente noen som også er gravid, må være så godt å ha noen å gå gravid sammen med! Jeg har ingen venninner som har barn enda, så føler jeg blir ganske alene om dette her. Heldigvis har svigerinnen min en liten en da, så jeg har i hvert fall en å snakke med :)

Skulle så inderlig ønske at jeg kjente noen som også er gravid, må være så godt å ha noen å gå gravid sammen med! Jeg har ingen venninner som har barn enda, så føler jeg blir ganske alene om dette her. Heldigvis har svigerinnen min en liten en da, så jeg har i hvert fall en å snakke med :)
Ikke enkelt når det ikke er noen å snakke om ting. Alltid noe en lurer på som er greit å snakke med noen som har gått gjennom det samme som en går gjennom. Her jeg bor har alle sett seg ferdig med barn. Kanskje vi begynner å bli gamle, jeg er langt i fra ferdig.

Ikke enkelt når det ikke er noen å snakke om ting. Alltid noe en lurer på som er greit å snakke med noen som har gått gjennom det samme som en går gjennom. Her jeg bor har alle sett seg ferdig med barn. Kanskje vi begynner å bli gamle, jeg er langt i fra ferdig.

Det er derfor det er så fantastisk å ha kjekke folk å snakke med på nettet :D

Veldig deilig med andre rundt seg, ikkje så mange som veit om spiren vår enda da :-P

Veldig moro!! Jeg vet om 3 jeg er en del med som skal ha barn i juli og august :) 2 av de vet om meg og ;)

Er faktisk en del som vet det nå hos oss men de sier det ikke til noen. Vil vente noen uker til. Men er veldig greit å snakke med andre på nettet og dele erfaringer her. Både gode og vonde.

Merker at det er lettere å dele med dere enn med irl venner :P

Har en venninne med termin i slutten av mars, teller det? :P

-Taster fra appen-

Back
Topp