Gå fra ICSI til AID

FruR

Flørter med forumet
Hei dere!

Jeg driver og sjekker ut alle mulige alternativer... Er det noen her som har gått fra ICSI og over til AID? Mannen min har dårlig sædkvalitet, og jeg har ingen påviste feil og har eggløsning hver måned. Kan jeg bli gravid med donor tro? Vi har jo 8 ICSI bak oss, men har jo lest flere plasser at dårlig sædkvalitet kan befrukte eggene ved ICSI men de kan gi dårlig deling videre (før det har festet seg eller spontantaborter)...

Jeg orker ikke flere prøverørsforsøk, men kanskje inseminasjon med donorsæd hadde vært noe...

Håper på noen flotte historier der ute!!!

Vi har samme problematikk som dere. Her ble jeg gravid 2/4 innsett ( mistet første, andre satt), så kanskje sædkvaliteten her var litt bedre? Vet ikke?
8 ICSI, ser den fortvilelsen....skjønner at det er vanskelig gå videre da ja.

Jeg ville nok overtalt mannen til AID da ja.
Det blir jo en slags halvveis adopsjon for han, men han får gleden av å elske ditt barn som deres barn. Han blir jo pappaen helt og fullt uansett!
Du får gleden av å bære fram et barn, føde det og amme det.

Jeg har kanskje ikke den beste historien til deg som du var ute etter, men jeg ville så gjerne svare deg!

Go for it! Kan hende må du jo ha flere pp med AID også før spiren sitter, men du vil nok ha mye større sjans der.

Lykke til <3

Back
Topp