L
leiseg.com
Guest
Huff, dagen kom som jeg alltid har fryktet, men ikke forventet. Samboer vil at vi avslutter forholdet, han kom hjem og sier han har tenkt lenge på det og at han ikke har noe følelser for meg lenger. Har selvfølgelig merka at ting ikke er som det skal, men venta meg ikke det her. Jeg er selvfølgelig helt knust, fordi jeg nå mister personen jeg elsker og fordi ungan nå får to hjem. Har spurt om alt som spørres kan, om han har funnet en annen, hva som er årsaken osv, men han har ikke noe svar på det. Han vet bare at han ikke vil leve sammen med meg lenger. Fvk nekter han å dra til så det nytter heller ikke.
Jeg vet at ungene er helt avhengig av meg og det er meg dem spør om hvis noe skal gjøres/ordnes og pga vår jobbsituasjon så er vi nødt til å ha dem 50-50! Hvis ungan skal ha et fast hjem så er jeg nødt til å slutte i jobben for at dem skal få det mest mulig stabilit.
Pappaen er selvfølgelig kjempe flink med dem, men som sagt så er "velger" dem meg hvis det er noe.
Om han er utro/har vært utro vil jeg ikke diskutere en gang her, men jeg vil høre fra noen som har vært i samme situasjon. Hvordan var den første tiden? Hvordan har ungene det nå? Hvis alder på ungan har noe å si så er dem 3 og 9 år..
Jeg vet at ungene er helt avhengig av meg og det er meg dem spør om hvis noe skal gjøres/ordnes og pga vår jobbsituasjon så er vi nødt til å ha dem 50-50! Hvis ungan skal ha et fast hjem så er jeg nødt til å slutte i jobben for at dem skal få det mest mulig stabilit.
Pappaen er selvfølgelig kjempe flink med dem, men som sagt så er "velger" dem meg hvis det er noe.
Om han er utro/har vært utro vil jeg ikke diskutere en gang her, men jeg vil høre fra noen som har vært i samme situasjon. Hvordan var den første tiden? Hvordan har ungene det nå? Hvis alder på ungan har noe å si så er dem 3 og 9 år..