Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åååh så koslig å lese takk for at du deler din erfaring, dette gjør at jeg er spent og gleder meg til min gutt på 2 år skal bli storebror. Håper de får et tett bånd med ingen eller lite sjalusiPå mine to er det akkurat to år i mellom Jeg syntes det var sååå fint og koselig med et barn til, og storesøster på 2 år syntes det var såå stas med en liten baby. Heldigvis ble hun ikke sjalu, men det tror jeg var mye på grunn av at vi hadde henne hjemme fra barnehagen en ukes tid sammen med babyen, og at vi prøvde å gi henne mye kos, skryt og oppmerksomhet Må si at vi var veldig heldige med en rolig baby som sov mye - det gjør jo ting litt enklere. Den største utfordringen var de første nettene med samsoving - der storesøster våkna av babyen, men etter noen netter sov hun seg igjennom omtrent alt av lyder Nå to år etter, så har de jo sååå mye glede av og kjærlighet til hverandre, til tross for litt småkrangling, men det hører med!
Spent på å få tredje.. har hørt at tårnet bare raser sammen når tredjemann kommer Tror og håper at det går fint! Litt heftig helt i starten er det jo som oftest uansett Mest spent på å samsove med tre unger
Man får til det man vil, tenker jeg
Det gikk egentlig veldig greitHei,
Her er det mange mødre som har flere barn og mye erfaringer. Hvordan synes du det var å gå fra 1 barn til 2?
Hva var det som var mest utfordring med det? Gjerne nevn aldersforskjell. Og hva synes du var det fineste med å gå fra 1 til 2 barn?
Æ går også fra 1 til 2. E veldig spent blir akuratt 5 år mellom de. Lure på koss d blir for førstemann. Han synes det e stats no men spm e når babyen e herUansett veldig koseligÅååh så koslig å lese takk for at du deler din erfaring, dette gjør at jeg er spent og gleder meg til min gutt på 2 år skal bli storebror. Håper de får et tett bånd med ingen eller lite sjalusi