Fødselsforberedende kurs ved Ahus - endret...

Løvinne74

Elsker forumet
Er det flere her som skal på fødselsforberedende kurs ved Ahus? Vi skal den 27.mai. [:)]

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Var på jordmorkaffe i dag, og da fikk jeg informasjon om at det arrangeres fødselsforberedende kurs ved Ahus på kveldstid og i helgene også, i privat regi. Samme kursholder både i offentlig og privat regi. Kurset på kveldene og i helgene er faktisk 100,- kr billigere, så da vurderer jeg å bytte kurs, slik at vi ikke behøver å være borte fra jobben for å gå på kurset...

Vet ikke hva det er  engang jeg. Vi skal føde på Ahus men har ikke hørt noe om noe slikt kurs i det hele tatt vi.

Jeg har lyst men mannen får ikke fri så vet ikke om jeg har lyst til å gå uten ham [8|]

Vi skal også på fødselsforbredende kurs, men vi skal den 3 juni, (på min bursdag) For da er jeg nemlig 35 uker.

Skal ikke.. For var på det når jeg gikk gravid med Tobias og gidder ikke da og gå på det en gang til..
Koster det enda 500,-?

ORIGINAL: ApplePie

Vet ikke hva det er  engang jeg. Vi skal føde på Ahus men har ikke hørt noe om noe slikt kurs i det hele tatt vi.

Jeg fikk et ark med kort informasjon om det da jeg var hos jordmor. De arrangerer 1-dags fødselsforbberedende kurs for gravide fra ca uke 35 med far/ledsager på onsdager kl 10-15. Kurset omhandler svangerskapets siste trimester, den normale fødsel og barseltid, og det blir omvisning på fødeavdelingen. Kurset koster 600,- og man kan melde seg på på telefon 67960600.

ORIGINAL: Ragnhild79

Ja, vi skal dit også den 27. mai! Da sees vi jo! [:)]

Hyggelig at det er flere herfra som skal på samme kurset! [:)] Du blir ikke med på treff på Lillestrøm på lørdag også, hvis du bor i området?

Gjorde visst ikke det... Fulgte ikke helt med på når det ble, men uansett var vi opptatt i bursdag igår. Tenkte å kaste meg på Oslo-treffet om en ukes tid hvis tiden blir sånn at det passer. Bor på Ellingsrudflaten, så er ikke så langt fra deg ser jeg...  [;)]

Det er helt i orden, det ble ikke noe treff på Lillestrøm likevel denne gangen. [:)] Jeg vurderer også om jeg skal bli med på Oslo-treffet.

Ja vi skal ha det, den 25.05 :)

kanskje jeg skal ta en telefon dit da å melde oss på. Kan være godt å få med seg.. [:)]

kanskje jeg skal ta en telefon dit da å melde oss på. Kan være godt å få med seg.. [:)]

Hvis du vil på kveld eller helg, kan du ringe Eva Berner på 48035458. [:)]

Oppdaget akkurat at det var adresse til en nettside på lappen jeg fikk i dag: www.svangerskapskurs.com

Hmm...kurs på kveld eller i helgen ja... Tror egentlig vi har betalt en faktura på det kurset på dagtid allerede, men det er kanskje mulig å bytte? Det får vi sjekke opp!

ORIGINAL: Ragnhild79

Hmm...kurs på kveld eller i helgen ja... Tror egentlig vi har betalt en faktura på det kurset på dagtid allerede, men det er kanskje mulig å bytte? Det får vi sjekke opp!

Jeg meldte oss på for over en måned siden, men vi har fortsatt ikke fått noen innbetalingsblankett. Vet ikke om det er mulig bare å bytte, i og med at det ene er offentlig og det andre privat... Har tenkt å ringe i morgen og høre om vi kan melde oss av kurset. Det er forsatt ledige plasser på kurs på kvelden samme dag som vi har meldt oss på kurs.

ohhh da kan kanskje vi være med også.... Du må si hvor jeg kan henvende meg i forhold til kveld/helg

Please hadde vert så flott [:D]

ORIGINAL: *Ønskebarnet*

ohhh da kan kanskje vi være med også.... Du må si hvor jeg kan henvende meg i forhold til kveld/helg

Har skrevet det litt lengre opp, men kan repetere det. [:)] Du kan melde deg på hos Eva Berner, mob 48035458 eller gå inn på www.svangerskapskurs.com

ORIGINAL: LykkeligOgGravid

ORIGINAL: *Ønskebarnet*

Har skrevet det litt lengre opp, men kan repetere det. [:)] Du kan melde deg på hos Eva Berner, mob 48035458 eller gå inn på www.svangerskapskurs.com

Takk Takk Da har jeg meldt meg på Lørdag 23 Mai så får vi se om jeg får noen tilbakemelding :-)

Back
Topp