Fyyyy søøøren..

Ju9ta

Forumet er livet
Denne katta her kan å slippe sure fiser az..[:'(][:'(][:'(][:'(]

Stinker død å faen her joooh..

hi, hi, hi... det gjør det av pusen min og, men det er heldigvis leeeenge mellom hver gang! Kanskje du bør skifte fòr???
Duftfrisker er tingen! Ha den alltid parat i baklomma.. he, he..

mmmmm..... heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlig[:D][:D][:D][:D][:'(]

det hjelper masssssssssssse å bytte til mat fra dyrlege..det har jeg gjordt og en sekk her holder i 3 mnd på 2 katter..10kg sekk..og etter det har alt blitt mye bedre,pelsen ,røyting,tarmene og fisene..(har vel ikke fisi siden jeg begynnte å gi det,og det er 2 år siden..jeg har i alle fall ikke merka noen fise lukt av kattene[:)]) når di fikk butikk mat og boksmat fra butikken..måte jeg rense kattekassa med en gang di hadde gjordt fra seg for det stiiiiiiiinka[:'(] død og fordervelse laaaaang vei..verdt å prøve om du ikke alerede bruker det da?!!

ORIGINAL: mami3

det hjelper masssssssssssse å bytte til mat fra dyrlege..det har jeg gjordt og en sekk her holder i 3 mnd på 2 katter..10kg sekk..og etter det har alt blitt mye bedre,pelsen ,røyting,tarmene og fisene..(har vel ikke fisi siden jeg begynnte å gi det,og det er 2 år siden..jeg har i alle fall ikke merka noen fise lukt av kattene[:)]) når di fikk butikk mat og boksmat fra butikken..måte jeg rense kattekassa med en gang di hadde gjordt fra seg for det stiiiiiiiinka[:'(] død og fordervelse laaaaang vei..verdt å prøve om du ikke alerede bruker det da?!!

Du sier noe der ja... Skal søren meg bytte for t hu, for den her drittlukta takler jeg ikke..[:'(]

Kommer i fanger for å kose,å så slipper hu den sure fisen..[:'(]

Back
Topp