Fyyy F**N *oprah*

Men ho her ser jo gammel nok ut til at stemmen hennes er ferdig utviklet.
Synns ikke det var så bra jeg.. Synger nasalt og nede i halsen...[8|]

ORIGINAL: Sicily

ORIGINAL: jinta85

ORIGINAL: 3 vakre barn

hun var iallefall god nok for å synge sammen med celine dion i cesars palace når hun sang i las vegas..

tenker de har mer peiling enn på musikk der gitt!!!![:)]

syns jenta var flink jeg

Celnie Dion er også en stjerne som synger grusomt. Hun synger rent og har register, men anstrenger halsen veldig og synger med lukket strupe. Noe som gir nok en vrælevariant som er midt sagt ubehagelig å høre på.. [&:]

Jeg er ikke utdannet noe som helst innen sang, men kjøper heller en cd med Celine Dion enn opera så er vel litt smak og behag! Det synes jeg er ubehagelig å høre på

Ja, hver sin smak. Man må ikke synge opera eller klassisk for å synge "riktig".

Det må man helt sikkert ikke, men for oss som ikke kan så voldsomt mye om det er det nok mye som høres bra ut som for dere som veit hva dere skal høre etter ikke høres bra ut i heletatt [:)]

ORIGINAL: Fyrste metall

17 var hun.. Fortsatt litt i yngste laget.

hun er bare 16 år![;)] var 15 da hun var oss oprah første gangen i fjor..

ORIGINAL: 3 vakre barn

hun var iallefall god nok for å synge sammen med celine dion i cesars palace når hun sang i las vegas..

tenker de har mer peiling enn på musikk der gitt!!!![:)]

syns jenta var flink jeg

Celnie Dion er også en stjerne som synger grusomt. Hun synger rent og har register, men anstrenger halsen veldig og synger med lukket strupe. Noe som gir nok en vrælevariant som er midt sagt ubehagelig å høre på.. [&:]

Jeg er ikke utdannet noe som helst innen sang, men kjøper heller en cd med Celine Dion enn opera så er vel litt smak og behag! Det synes jeg er ubehagelig å høre på

Ja, hver sin smak. Man må ikke synge opera eller klassisk for å synge "riktig".