Fytti.. Snakk om babyboom

Trultan

Gift med forumet
Når jeg var gravid var det en hau som også ble gravid en stund etter. Blant annet vi var 4stykk som va gravide samtidig på jobb. Vennina mi ble au gravid og flere til. Og etter snuppa ble født, ble det enda flere som vi kjente gravide. Og nå er to stykk til i vennegjengen som skal ha. (var ingen før jeg ble gravid). Og vet ei vennina prøver, men med prøverør. Og i jobben min er tre stykk til som har fått/er gravide der. (7gravide innen ett år, 6 av dem førskolelærere inkludert meg, ikke rart det er mangel på førskolelærer her i byen;)). Flere venner fra skolen min skal ha nå.
Og i dag fikk vi tlf av søstra av sambo at de ventet barn nr 3.

Baby,baby,baby;) Bli nesten litt gravid syk her. Altså ved bare forventningene, spenninga rundt ting som skjer inni seg og gleden ved å vente på noe fantastisk. Men nei takk.. Vente litt til med baby igjen[8D]. God tid:) Ett eller to år til kanskje;).

Vel må bare innse at jeg begynner å bli "gammel" eller rettere sagt voksen at alle begynner å produsere for fullt;)

Slik er det her også. Veldig koselig, det er så mye som skjer. Men må være kjempetøft for de som er single og gjerne ville hatt familie og barn, eller for par som sliter med å bli gravide. Vi som "får lyst på en til" har virkelig et luksusproblem i forhold. Vi er jammen heldige! [;)]

Sånn er det her også. Vi er åtte venninner som har fått baby i 2009 (dessverre bor ingen av dem her i byen..).

På jobb er det også skikkelig babyboom for tiden, i gangen min er fem av ni gravide! Blir jo helt tomt der til høsten...

sånn er det i venne gjengen her.. en etter en blir gravide nå etter meg[:D] på jobben er det bare gamlte folk så håper ingen av de blir det nå[8D]

Back
Topp