Fytti så trøtt jeg er....

*Snuppo+1+1*

Forumet er livet
VIP
Flere som har null energi,og vil sove hele tiden?

Ja.... Null energi..aldri uthvilt og nå dritkvalm

Ja, skikkelig trøtt... Sovner ofte på gulvet mens jeg egentlig skal leke med lillegutt... Så da leker han bare rundt meg og ser anklagende på meg når jeg våkner etter noen minutter... :(

Er trøttere ja:) Men ikke sånn som klatremus som såvnet åp gulvet:O
Jeg merker heller at jeg såver mye bedre på natten:) Alså tungt hele natten gjennom:)

hadde egentlig første "trøtte"dagen min i dag...! Å fyyyyy søren... var hos svigermor å skulle bake, måtte låne noen maskiner av henne... var helt fjern!! rart det ble kake av det i hele tatt egentlig.... huff... mååååå holde meg våken å se senkveld! er ikke helg før jeg har sett det!

Stuptrøtt og ikke minst sliten Men nå sover jeg da ihvertfall hele natta,og det er det leenge siden jeg har gjort, så det er deilig :)

Jeg skjønner ikke hvordan jeg klarte meg på jobb i dag.
Nå skal jeg legge meg,og håper jeg sover i hele natt....

Er veldig trøtt her også. Ihvertfall de dagene jeg er på jobb. Da sovner jeg ofte samtidig med dattera mi på 3 år.

Jeg er også trøtt HELE tiden... og jeg er vanligvis en veldig ernergisk person! Sjefen min spurte i dag om det var noe galt, han synes jeg hadde sett så trøtt og sliten ut de to siste ukene :p Ingenting galt her nei ;)

Er trøttere ja.
Å det er ikke morro når lillegutt vil stå opp klokken 05.50 om morgenen.
Gjeeesp........har vært oppe i over en time allerede.

Helenpia skrev:
Er trøttere ja.
Å det er ikke morro når lillegutt vil stå opp klokken 05.50 om morgenen.
Gjeeesp........har vært oppe i over en time allerede.

min gutt er 4år,så han satt aleine i stuen å såg på barnetv i 1 time i dag, 
jeg bare måtte sove litt til.

Ja, er trøytt som fy.. Har i tillegg ei jente som held meg ein del våken for tida... Og det hjelper ikkje akkurat på...

nei, men var sånn forrige svangerskap. dro på jobb i 7 timer, sovnet med en gang jeg kom hjem, våknet i 19-20 og spiste litt mat og så la meg for kvelden igjen...

Back
Topp