fytti pokker, host hark

fano

Gift med forumet
Helt siden ja hvs skal jeg kalle det? sa? så har jeg vært kvalm, vondt i magen og uggen......og i tillegg nå så har jeg sår i halsen, hoster omtrent lungene ut av meg og kjennes som noen har lagt en kampestein på brystkassa mi [:'(] I kke helt uventet kanskje, jeg og gubben har vært i syden hvert år siden vi ble sammen, snart 5 år siden, HVER gang før vi skal reise blir jeg drit sjuk, mener orntlig sjuk, men i fjor dro vi ikke på ferie og var frisk som en fisk. Nå har vi snakket på og reise til tyrkia i februar/mars for og ordne på tennene hans, og nå blir jeg jaggu sjuk [:'(] det er nesten litt utgjort altså [&:] Nå ser jeg fram imot sommeren altså.
Skal forressten på poliklinikken 27 januar, de skullle også prøve og få meg til livmorundersøkelse med kamera før samtalen, men det spørs om de får til. Blir spennende......kanskje jeg blir litt klokere etterhvert, hvem vet.

Tusen takk snuppa [:)] Har vært hos legen i dag, det er bronkitt og forskjølelse (virus) som alt annet. Har fått en STERK hostesirup med rød trekant og greier, smaker æsj [:'(] Fikk også antibiotika, men hun sa jeg burde vente og se om det slår orntlig ut med feber osv hvis ikke vil den ikke ta det, jaja [&:] Ha en flott dag videre alle sammen [:D]

Back
Topp