Fytti katta så tøft

ORIGINAL: babyz

har nettopp forlat jenta mi i barnehagen så skjønner deg veldig godt! forferdelig ondt å bare måtte snu ryggen til å gå når ungen hyler etter deg[:(]
tror ikke det er hormoner, men morsinnstinktet! kan ikke forestille meg at det er noen som greier å holde seg helt følelsesløs i en sånn situasjon... det knuser hjertet mitt[:(]
Hjertet mitt er ganske knust det også nå.. Men reagerte ikke sånn da han gikk på liten avd hvis han gråt litt..

Staaaakar deg!!!! 5 minutt etter at du hadde gått, var han nok i full gang med leken.... [;)] Vetle begynte også i stor avdeling på mandag, gikk fint, men han skjems litt. [:)] Han var litt tidlig oppe, så han var litt gretten, men barnehagetantene er veldig flinke til å få tankene hans over på noe annet. Så da fikk han bli med og åpne et vindu og vinke derfra. Så fikk jeg kos gjennom vinduet, og alt var glemt. [:)]

Jotakk[:(] Sondre er alene i bhgn for andre gang alene idag (første hele dag) og jeg sliter for å ikke tute!! Hadde det ikke vært for at sambo var med hadde jeg nok tuta stooort! Sliter faktisk med å holde tårene tilbake når jeg skriver dette[:(]
Men tror nok jeg ville gjort det selv om jeg ikke var gravid også[;)].

Akkurat sånn hadde jeg det når jeg leverte min i bhg i går. Da har han vært hjemme i 5 uker, siden barnehagen har vært sommerstengt, og blitt en skikkelig mammadalt. Så når jeg leverte han i går, så gråt han sine modige tårer, og det har han ikke gjort før.. [:(]
Men da jeg var på vei ut, og så han gjennom vinduet, så gråt han ikke lenger. Så det gikk fort over da.
Jeg, derimot, tuta vel hele veien hjem... [8D]

Back
Topp