Fytti katta så tøft

Linda31

Forumet er livet
Leverte sønnen min i bhg i dag.. Ny avd aå alt er jo nytt.. Han begynte på mandag, men vi bruker tid sammen med han enda.. I dag merket jeg at han bare ble mer og mer klengete så jeg ga han bare til hun ene slik at jeg kunne gå.. Men for noen hyl han kom med [&:] Mamman min, komma mamma [:(] Måtte jo bare gå.. Men fy faen som jeg grein hele veien hjem selv.. Og jeg går så det var mange rare blikk på meg.. Har så vondt inni meg nå [:(]

Uff da.. kan skjønne at du er lei deg.. ikke lett å gå fra ungen sin sånn kan jeg tenke meg!!
Men du får trøste det med at han har det veldig bra der og hvis du haddde gått ilbake og sånn så hadde blitt like ille når du skulle prøve å gå igjen...

Du får kose og klemme masse når du henter han og si at han er en stor gutt som var flink..

Stor klem til deg - dette går bra

ORIGINAL: Nikkiline

Uff da.. kan skjønne at du er lei deg.. ikke lett å gå fra ungen sin sånn kan jeg tenke meg!!
Men du får trøste det med at han har det veldig bra der og hvis du haddde gått ilbake og sånn så hadde blitt like ille når du skulle prøve å gå igjen...

Du får kose og klemme masse når du henter han og si at han er en stor gutt som var flink..

Stor klem til deg - dette går bra
Takk for klemmen.. Det hjalp [:)] Nei, jeg går ikke tilbake.. Men det er bare så vondt siden han aldri gjorde det på liten avd.. Der dyttet han meg ut dag to og sa hade mamma.. Hehe..

har selv tilvening i barnehagen, i dag var jeg der 10 min og så gikk jeg. så ut som d gikk bra, ingen grining når jeg gikk i hvert fall. ikke noe kjekt når de gråter, men det går nok fort over. kan tenke meg han kommer til å storkose seg med de andre barna.

Hvis det skjer igjen så kan du jo ringe barnehagen 10-15 minutter etterpå og høre hvordan det går. Som oftest er alt bare bra da også er det godt for en mamma å høre [:D]Jobber i barnehage selv og jeg pleier å si at det er bare å ringe etterpå hvis de synes det er vanskelig at barnet gråter så fælt når de går [;)]

Har ringt [8D] Må bare få si igjen, det er ikke hans første dag for første gang som det kan virke som noen av dere tror.. Han har gått over 1 år allerede, men er første dag på ny avd.. Han er blid som en lerke når vi henter han og har hatt en kjempe fin dag.. Han slutter å gråte med en gang vi går.. Men i dag var det bare alt for tøft for meg siden jeg aldri har sett han sånn før.. [&:]

Sikkert fordi han begynner på ny avdeling. Han trenger nok bare litt tid på seg. Håper mammahjertet ditt føler seg bedre etterhvert. [:)]

Det kan ikke være noe godt for deg nei[&:] men høres jo ut som om han har det fint da!!!! og som de sa over her så pleier de som regel å slutte å gråte rett etter at mamma/pappa har gått[:)] lykke til videre[:D]

Back
Topp