Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Skal til jordmr på fredag, og gruer meg til å gå på vekta!!! Har jo bare spist og sittet stille hele jula nesten!!! Skammer meg over meg selv!![&o][&o]
Det er da ingenting å bekymre seg for - det er normalt å legge på seg både når man går gravid og når det er jul... tror nok de har sett fler der i det siste som har fått noen kilo ekstra. De forsvinner igjen!!
hei jenter dere er gravide....det er ikke sånn at alt dere spiser blir ekstra kg her altså...bebisen tar mye den oxo...jeg for min del har gått ned 2 kg pga syk i hele julen...skulle faktisk ønske det var omvendt...[:)]
He he vekta ja, jeg har ikke veid meg siden oktober jeg, men sa til jordmor at nå ville jeg gjøre det, for hvis man på noen måte kanskje trenger å vite vekta mi ved fødselen er det greit å vite sånn ca på forhånd, sikkert ikke så lett å veie seg med rier og alt[:D][:D]
det går så godt så skal du se[;)]Jeg var på kontroll 5.januar og grua meg veldig..lurte på hvordan jeg skulle forklare til jormora at jeg hadde lagt på meg 10 kg i jula(det var nemlig slik det kjentes ut[;)] ),men til min store overraskelse hadde jeg bare lagt på meg 800 gram[:)]Syntes selv jeg var skikkelig flink da[;)]Jormora sier jeg er så liten å nett men jeg føler meg jo som et fjell der jeg kommer vaggende..tror det er bare sånn vi føler oss jeg[:)]
jeg gruet meg litt jeg også da jeg var på besøk hos jordmor i går men jeg hadde faktisk gått ned i vekt er i uke 33 men kun 4 kilo opp[:D] alt går fint med babyen så det er flott
Takk for oppmuntring og deling av erfaringer!! Har bestemt meg for at jeg ikke skal bry meg så veldig denne ganga, men heller bli flinkere til å holde meg unna godterier etter jula... men det er ikke så lett det heller... tror jeg har blitt avhengig...[:)]