Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Må jo være mye av de siste 8 kiloene som er vann vil jeg tro... Du har jo ikke så lenge igjen så hold ut [;)] Jeg gikk ned i vekt de siste ukene før fødslen
jeg gikk opp nesten 10kg siste uka jeg.. hadde sf da, så jeg hadde veldig mye vann... det forsvinner fort etter fødsel, prøv å styre unna salt og drikk masse vann.. tenk litt etter hvor mye du tisser ut igjen av det vannet du får i deg og følg med åp vekta om du syns du det er lite som kommer ut igjen..
Hold deg fast!: har lagt på meg 4kilo på 1 uke jeg- ble derfor sendt til sykehuset av min fastlege, med tanke på svangerskapsforgifting-men det var ikke det- jeg har også sikkert lagt på meg mer enn deg den siste måneden--
æ va på kontroll i dag... å æ hadde lagt på mæ 4,5 kg på bare 2 uke... har jo enda 3 uke igjen til termin... kor skal detta ende?? [:)] har lagt på mæ 10 kg totalt nu i svangerskapet..
takk for disse siden altså...er 24 uker og føler meg som en julegris. Men hjelper jo lese att det er normal med rask vektøkning. Jeg var jo veldig uheldig da..slutta jobbe en god stund før jeg bla gravid så jeg la på meg 10 kg FØR jeg ble gravid..og nå har jeg gått opp nesten 10 kilo til.. stakkars små labbene mine..ikke rart det dunker! hehe... men som jeg leste litt lenger opp her...får tenke att jeg er gravid og ikke feit..eller noe sånt.heheh
Ikke lett når vekta raser opp!
Har ikke gått opp noe til nå. Plutselig har jeg gått opp 2 kilo på under en uke... Får helt angst her..
men så må man tenke at så lenge barnet har det bra, s¨å er det OK [:D]
Skal prøve å gå flere turer og holde meg i form iallfall. Ta øvelser på matta også!!