Fytte grisen, vi er heldige

x1xCharaina

Gift med forumet
Ikke nok med at jeg har en mann som er god(som regel), en frisk liten snuppa og snart en liten en til.

litt materielle ting neste:P
MEN i annledningen min stemors 40 årsdag (ja, hun er litt yngre enn pappa) så spandere hun og pappa med seg alle ungene og barnebarn (nora og lillebror) til mexico til sommeren, all inclusive i to uker[:D][:D][:D]
Dette har vi visst om en stund og vi gleder oss stort..

I går feiret vi farmoren og farfaren min og da kunne de med glede dele med oss at i annleningen deres 70 årsdag neste år(desember neste år) så spanderer de HELE familien til sør-afrika i TO uker[:-][:D][:D][:D][:D] Hele familien assa, vi blir ca 17 stykker[:D]

djiiiiiises sier jeg bare[:D] Blir så vanvittig bra siden vi sparer AAAALT vi har så vi kan begynne å bygge etterhvert[:D][:D][:D]

fikk såvidt sove i går[8D]

Wow..!! Steike!! Dere er heldige!! [:D] Åså to store turer så tett innpå hverandre. ååå bare pitte litt misunnelig. 

ÅÅååå herrmann - hvordan kan man sponse 17 stykk i 2 uker a?? [:-] WOOOWWWWSA [:D] Guuu så heldige, 2 x 2 ukers GRATIS ferier! Og til sånne fantastiske plasser da gitt!!! Hællan måne assa!!!! Du er bare helt vanvittig heldig!![:D]

ORIGINAL: KathMor

ÅÅååå herrmann - hvordan kan man sponse 17 stykk i 2 uker a?? [:-] WOOOWWWWSA [:D] Guuu så heldige, 2 x 2 ukers GRATIS ferier! Og til sånne fantastiske plasser da gitt!!! Hællan måne assa!!!! Du er bare helt vanvittig heldig!![:D]

ja, assa... De sitter godt i det pengemessig, men de regner med at prisen kommer til å bikke 200 000[X(]

jeg har ikke ord!!!!! De er fullstendig gale!

oiiiii... så digg! De hadde ikke gjort d om dere ikke hadde fortjent d, deres er nok bare megaskjønne (alle 17 stk[;)])...

åh... gled dere masse masse, skjønner at du sleit m å få sove... det er jo nesten som en drøm[;)] eller d er en drøm[:D]

Åååhr, så deilig dah!!!
Dere er heldige ja, men "flaks" (eller hva jeg skal kalle det) skal man jo ha også innimellom så det er vel bare å nyte det [;)] [:D]

så bra[:D]

vi blir aldri invitert på slike reiser av familien.. de foretrekker og reise uten unger,tror jeg[8|]

så deilig da! [:D]

snakk om heldiggris...[:D]

Luksus da!!![:D] heldige dere er!

ORIGINAL: KathMor

kan ikke annet enn å quote, og uttrykke min ENORME misunnelse! [8D][:D]

Back
Topp