Fysj så dårlig...

-blomsterpiken

Forumet er livet
Juli13-jentene
VIP
Har vert våken siden 4.30 i dag morges. Vert kvalm og har hatt litt diare mage.
Mens eg står og smører frokosten til barna så kjenner eg at nå kommer det opp.. Så får sprunget på do og idet eg opner lokket så står spruten i do.. Fysj eg liker ikkje det i det hele tatt og være dårlig om morgenene...
Blei mye bedre da etter eg fekk spydd. Så nå skal eg og barna kle på oss og ta oss ein lufte tur ut
.

Jepp, dårlig dag her også. Våknet litt før seks, kjempesulten. Sto opp å dusjet+ badet jentungen, stekte pannekaker og tvang noen ned selv om apetitten var elendig. Drakk flere store glass med vann, klarte meg gjennom et helet bleieskift uten å spy (var ikke ekkelt å skifte altså, men kunne ikke bare løpe ifran henne til tross for akutt behov for å spy), løp på do og kastet opp mye mer enn jeg har spist i dag.... Ble bedre etterpå, men er fremdeles kvalm, kjempetrøtt og fryser til tross for ullsokker og ullgenser. Veldig uvant, jeg er alltid så varm.

Har funnet ut at den beste måten å få maten til å holde seg nede på er å skylle den ned med et lite glass cola. Er ikke egentlig så glad i cola, og liker ikke å drikke brus så ofte, men det går sikkert over av seg selv, ellers må jeg finne et litt mindre usunt alternativ om noen uker :)

Huff håpe det blir fort bedre :)
God klem

Kun kvalm og trøtt jeg,men vet av erfaring at etter passert 3mnd så kommer det og varer til sluttemoticon

Back
Topp