fysj for noen gloser!!!

Ilona85

Glad i forumet
vet dere hva lillemor sa i dag!!
hun hadde griset maling (fingermaling) i fanget sitt og på ei pute... så sa hun: " HÆLVETTES DRITT"   [&:]
Og dette gjentok hun flere ganger
Jeg og min farmor bla helt mål-løs og satt og gapte. og etterpå holdt vi på å le oss i hjæl.. hihihi! uten at lillemor så det da.

hehehe! ja.. og det værste er jo at vi kan jo ikke si til henne at hun ikke skal si sånt, for da sier hun det hele tiden.. og da blir ordene enda mer interessant. vi må bare overse det. litt vanskeli å la være da, men[&:]

ORIGINAL: DjevelensLilleEngel

Hehe..
Da har hun heeelt sikkert lært det i barnehagen...  *ser i taket* [:D]

hihi! hun går ikke i barnehagen enda.. *wooops* [:D]
det er mulig hun har det fra meg eller samboern... men hun pleier å være hos broren min når jeg er på salongen å trener på hårmodeller, og der hører hun mye rert fra de to største jentene på 9 og 6 år.. hvem vet...

ORIGINAL: Teddy81

Ha ha ha!!! [:D] Gutten til samboeren min kom inn i går og sa plutselig: FY FAEN!!! Trodde ikke mine egne ører... Sambo holdt på å le seg ihjel, mens han prøvde å være streng mot pjokken... (han er 4,5 år, så han forstår VELDIG godt hva han har lov til og ikke...)

hahaha! det går jo ikke ann å holde seg arvolig når så store ord kommer fra så liten munn.. [:D]

ORIGINAL: wannabe

hun vet vel heldigvis ikke hva det betyr[:D][:D]

hun vet ihvertfall samenhengen [8D]

Ja det e ikke like lett og hold fliren tebake[:D][:D]

hehe! nei ho går ikke i barnehagen enda...
nei det e ikke lett [:D]

Back
Topp