Fysisk nærhet med familiemedlemmer

Klø under klærne er sært, oppå litt mer ok.
Er noen som tar fysisk kontakt litt langt noen ganger...
 
Det er jo tydeligvis mange som har mye sært for seg, som man må slutte med når man er i et forhold, men jeg synes ikke noe endrer seg av den grunn, og spesielt ikke når det gjelder hva en gjør i sin egen familie.
Det er den som synes dette er rart som har problemet, ikke den som blir klødd på ryggen, eller den som klør.
 
Det er jo tydeligvis mange som har mye sært for seg, som man må slutte med når man er i et forhold, men jeg synes ikke noe endrer seg av den grunn, og spesielt ikke når det gjelder hva en gjør i sin egen familie.
Det er den som synes dette er rart som har problemet, ikke den som blir klødd på ryggen, eller den som klør.
Nå må jeg spørre, mener du at man ikke skal ta hensyn til den andre parten i det hele tatt, uansett hva det gjelder?
 
Hadde ikke brydd meg nevneverdig, men tror ikke det hadde falt verken svigermor eller mannen inn å gjøre det :p
 
Nå må jeg spørre, mener du at man ikke skal ta hensyn til den andre parten i det hele tatt, uansett hva det gjelder?

Takk for at du spør. :)

Joda, hensyn bør man ta, men man må vite hvem/hva som er problemet, og jobbe seg videre derfra, og noen ganger må man heller svelge en kamel enn å skape et problem som egentlig ikke trenger å skapes. :)
 
Takk for at du spør. :)

Joda, hensyn bør man ta, men man må vite hvem/hva som er problemet, og jobbe seg videre derfra, og noen ganger må man heller svelge en kamel enn å skape et problem som egentlig ikke trenger å skapes. :)
Det er sant :) men på noen av dine svar oppfatter jeg at den som evnt reagerer har et problem og må jobbe med seg selv, at man skal kunne gjøre hva man selv vil i et forhold :shy:
 
Det er sant :) men på noen av dine svar oppfatter jeg at den som evnt reagerer har et problem og må jobbe med seg selv, at man skal kunne gjøre hva man selv vil i et forhold :shy:

Jeg mener at man må jobbe med seg selv når man reagerer på ting som helt tydelig er helt naturlig for den andre, og som strengt tatt ikke skader noen, eller går utover forholdet på noen som helst måte utover at den ene parten synes noe er rart eller ubehagelig kun pga forskjeller i oppfatning, eller sjalusi. :) Man må jo huske på at den andre har hatt et liv fra før av, og at den andre fortsatt er sin egen person.
 
Det hørtes litt rart ut, synes jeg! Jeg har ganske store intimgrenser, kan godt klemme familie/venner, men det går mine grenser. Alt annet er det kun forbeholdt min mann.
Jeg hadde nok absolutt reagert om noen klødde min mann på ryggen under genseren, men det er sånn jeg er.
Husker på vgs at jeg hadde en venninne som ville kysse alle på munnen og sa at hun elsket de. Det ble for mye for meg, men for noen gikk det greit. Så ja, vi er forskjellige!
 
Back
Topp