Fysisk nærhet med familiemedlemmer

Tigerbaby

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Himmelbarn
Oktoberlykke 2019
Novemberbarna 19
Jeg bruker å titte rundt på mange andre forumet og liker å dra temaer inn hit!
Snublet over ei som nettopp hadde begynt å tenke på at hun selv brukte å klø og massere mannen på ryggen, ofte endte dette med sex for dem.
Så hun hadde begynt å synes det var skikkelig heselig at moren til mannen hennes klødde han på ryggen under t-skjorten når de f.eks satt i sofaen og så film etc. Familien hans var visst veldig fysisk med å vise omsorg slik jeg forstod det.
Hun lurte jo på om hun hadde rett til å være sint for dette, og svarene var mange og varierte, alt ifra
"dette har de gjort siden før du ble kjent med dem, det er moren hans"
Til
"Nei dette var upassende når han er gift"

Hva tenker dere? Hadde dere reagert om svigermor stakk hånden under t-skjorta på ektefellen din og klødde eller knadde? Gjør dere det i deres familie?
Hadde dere tenkt at det var greit å gjøre på deres egne voksne barn i fremtiden?

Jeg gjør dette til og med på folk jeg bare er venn med så synes nesten det var litt merkelig å engang bry seg om, men jeg skjønner jo såklart at det er forskjell på folk.. er det kulturforskjeller eller er det bare måten man er på tenker dere?
 
Jeg bruker å titte rundt på mange andre forumet og liker å dra temaer inn hit!
Snublet over ei som nettopp hadde begynt å tenke på at hun selv brukte å klø og massere mannen på ryggen, ofte endte dette med sex for dem.
Så hun hadde begynt å synes det var skikkelig heselig at moren til mannen hennes klødde han på ryggen under t-skjorten når de f.eks satt i sofaen og så film etc. Familien hans var visst veldig fysisk med å vise omsorg slik jeg forstod det.
Hun lurte jo på om hun hadde rett til å være sint for dette, og svarene var mange og varierte, alt ifra
"dette har de gjort siden før du ble kjent med dem, det er moren hans"
Til
"Nei dette var upassende når han er gift"

Hva tenker dere? Hadde dere reagert om svigermor stakk hånden under t-skjorta på ektefellen din og klødde eller knadde? Gjør dere det i deres familie?
Hadde dere tenkt at det var greit å gjøre på deres egne voksne barn i fremtiden?

Jeg gjør dette til og med på folk jeg bare er venn med så synes nesten det var litt merkelig å engang bry seg om, men jeg skjønner jo såklart at det er forskjell på folk.. er det kulturforskjeller eller er det bare måten man er på tenker dere?

Jeg aner ikke, men jeg fikk meg en latter nå :p Litt merkelig tankegang om den kløingen på ryggen og moren, syns jeg.
 
Jeg aner ikke, men jeg fikk meg en latter nå :p Litt merkelig tankegang om den kløingen på ryggen og moren, syns jeg.
Hadde du tenkt noe mer over det om svigermor gjorde det med mannen din?
 
Min mann ble kost i håret av sin mor under oppveksten. Hadde hun gjort det idag hadde jeg klikket :mad: kanskje veldig barnslig av meg, men den rollen er nå min og passer seg ikke at hun sitter å koser med en mann på 33, litt ekkelt :confused:
 
Last edited:
Jeg hadde syntes det var veldig rart (egentlig litt ekkelt uten at jeg klarer å forklare hvorfor), men nå kommer ikke mannen min fra en familie hvor man viser omsorg på den måten, så kanskje det hadde vært annerledes hvis han gjorde det.
 
Veldig glad jeg slipper den problemstillinga kjenner jeg:p Han forrige jeg var sammen med hadde en sånn mamma. Blir for mye for meg. Tror det er bra hun har blitt bestemor, så hun heller kan kose med barnebarna og ikke de voksne barna sine.
 
Jeg hadde ikke følt meg veldig komfortabel hvis svigermor hadde gjort det. Men jeg er oppvokst i en familie der vi er veldig lite fysiske, ikke ofte vi klemmer f.eks :nailbiting:
 
Hadde nok syntes at det var litt snodig :hilarious: syns liksom det er litt rart at en voksen mann skal få kos av mamma’n sin på den måten. Hun kunne jo like gjerne tatt han på fanget :p
 
Eh.. unormalt for meg å bli klødd under klærne av andre enn min mann. Spiller ingen rolle om det hadde vært en venn eller min mor. Like rart uansett.
 
Jeg kommer fra en fysisk deprived familie for det å klemme er awkward så ejg hadde nok reagert.
Jeg er veldig fysisk med samboer men ellers så liker jeg ikke fysisk kontakt og dermed så finner jeg slikt mellom familie rart også.
Men barn er barn .har en 12 år gammel bror som er veldig fysisk og kjærlig og som gjerne pjuskes på og vil sitte inntil. Han har stort omsorgsbehov pga pyskisk syk mor (bor med far og stemoren) så der er det masse omsorg

Vet ikke om alder har noe å si jeg, er man fra fysisk kosete familie så er det vel ikke noe rart med det?
 
En venninne av meg hadde samme problemstilling, hele svigerfamilien koste masse med hverandre, søsken, mor og far i en salig blanding. Hun syntes det var vanskelig. Jeg tror jeg hadde syntes det hadde vært litt kleint å forholde seg til.
Hos oss er det bare jeg som koser med mannen, men det deles ut klemmer og gode ord ofte i svigerfamilien min. Helt passe tenker jeg.
 
Tror jeg hadde reagert om det hadde foregått under klærne. Kanskje merkelig å
Eh.. unormalt for meg å bli klødd under klærne av andre enn min mann. Spiller ingen rolle om det hadde vært en venn eller min mor. Like rart uansett.

Enig i dette. Hadde nok hevet begge øyenbryna om svigermor hadde stappa hånda under skjorta på mannen for å klø.
 
Hadde min eks-svigermor gjort dette mot min eks-mann hadde jeg syns det var rart.

Jeg kommer fra en klemmefamilie, og fysisk nærhet er ikke et fremmedord. Men vi sitter nå ikke å pjusker hverandre på kroppene til hverandre likevel.
 
Hadde nok syntes at det var litt snodig :hilarious: syns liksom det er litt rart at en voksen mann skal få kos av mamma’n sin på den måten. Hun kunne jo like gjerne tatt han på fanget :p

Jeg sitter gjerne på fanget til mamma innimellom. ;)
 
Jeg sitter gjerne på fanget til mamma innimellom. ;)
Ja, vi er jo forskjellige alle sammen. :)
Jeg er veldig nær min mamma, men kunne aldri falt meg inn å ville sitte på fanget hennes, eller noen andres for den saks skyld. Det hadde føltes veldig merkelig
 
Back
Topp