Fysisk butikk med gravidklær i Oslo eller omegn

Kakemonsterinnen

Forelsket i forumet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Under forrige graviditet bestilte jeg flere bukser på nett og var misfornøyd med de fleste. Noen endte jeg opp med å bruke, men flere av de orker jeg ikke å gå med igjen. Derfor er jeg denne runden mest keen på å prøve før jeg kjøper. Synes det er mye vanskeligere å finne rett størrelse som gravid.

Finnes det noen butikker med bra utvalg i Oslo eller omegn? Bor i Follo, men har bil så kjører lett til Lillestrøm om det er der løsningen. Har vært på H&M på Ski, og der har de trødd noe inn i et hjørne..

Det er på HM i Ski jeg har funnet bukser jeg er fornøyd med. Har ellers prøvd i Sarpsborg, Fredrikstad, Askim uten hell.

Topper har jeg dog bestilt på nett fra HM.

Jeg har funnet noen gravidbukser fysisk på HM som jeg har vært fornøyd med - men utenom det er utvalget i butikk ganske dårlig synes jeg. Det er nesten bare nettbutikk som gjelder

Under forrige graviditet bestilte jeg flere bukser på nett og var misfornøyd med de fleste. Noen endte jeg opp med å bruke, men flere av de orker jeg ikke å gå med igjen. Derfor er jeg denne runden mest keen på å prøve før jeg kjøper. Synes det er mye vanskeligere å finne rett størrelse som gravid.

Finnes det noen butikker med bra utvalg i Oslo eller omegn? Bor i Follo, men har bil så kjører lett til Lillestrøm om det er der løsningen. Har vært på H&M på Ski, og der har de trødd noe inn i et hjørne..

Jeg syns mama-avdelingen på h&m på Vinterbrosenteret er ganske bra! :) Er ganske langt inn i butikken ved undertøysavdelingen. Har kjøpt ganske mye der..:bag: Størrelsene går ganske fort da, og det byttes veldig jevnlig ut hva slags klær som er der.

Ellers har jeg vært innom H&M på Brynsenteret flere ganger også, syns den har stort utvalg (hvertfall i forhold til Ski, der var det ett stativ sist jeg var innom) :hilarious:

Back
Topp