Fysisk aktivitet

*tropisk*

Forelsket i forumet
Er nå i uke 13 og har hele svangerskapet vært både kvalm og veldig slapp. Har heldigvis sluppet unna mye oppkast, og tenkte at jeg nå bør begynne å bevege meg litt, ut å gå tur og slikt, se om det hjelper på slappheten. Men hver gang jeg er ute å går ligger jeg utkjørt på sofaen neste dag. ( Må sies at jeg har fibromyalgi og er kjent med at jeg lett kan bli både ekstra sliten av omtrent ingenting, og er vandt med å leve med mye smerter. ) men så dagen etter jeg har gått tur nå så begynner jeg å kaste opp. Dette har skjedd hver gang jeg prøver meg på fysisk aktivitet nå i svangerskapet. Blir litt frustrert for vil så gjerne kunne være litt i aktivitet dette svangerskapet. Flere som har opplevd dette? Evnt har noen gode tips og råd?

Da er det nok et tegn på at kroppen din ikke vil du skal være aktiv enda. Ta det med ro en uke til, og prøv på nytt med tur da :-)

Jeg tenker at den fysiske aktiviteten er viktig, selv om du blir slått ut. Mye bedre det enn at du er helt inaktiv for å ikke bli mer sliten. Jeg må sove etter en tur i butikken, så skjønner deg! ;)

Back
Topp